Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå har jeg så ufattelig lyst til å henge ut en annen forumbruker til de grader, men jeg skal la være å synke ned på hans nivå. Gratulerer med å ødelegge dagen min **********

Uffa, kan du ikke henge han ut på en litt elegant måte, da? En som er langt over hans nivå. :)

La oss bare si det slik at jeg forteller han hva jeg byr på av deler her inne, så forteller han meg at han byr på noe helt annet. Så får jeg en PM av selger at "Gratulerer, solgt til deg". Så går det 2 minutter så får jeg en ny PM om at det har skjedd noe utrolig. Så får jeg screenshot av at denne vedkommende har sendt en PM til selger klokken 23:59:59 med et bud som er 100 kroner over mitt! Og hvor han nærmest hoverer over at han har vunnet budrunden over "kompisen" sin.

Ja, det er kjempehyggelig. Spesielt at han juger og forteller meg at han byr på noe helt annet.

Skrevet

316: Synes org E30-interiør kler bilen best! Det alpina-interiøret minner meg om Recaro-stolene som sitter i Sierra Cosworth.

Skrevet
Akkurat nå har jeg så ufattelig lyst til å henge ut en annen forumbruker til de grader, men jeg skal la være å synke ned på hans nivå. Gratulerer med å ødelegge dagen min **********

Uffa, kan du ikke henge han ut på en litt elegant måte, da? En som er langt over hans nivå. :)

La oss bare si det slik at jeg forteller han hva jeg byr på av deler her inne, så forteller han meg at han byr på noe helt annet. Så får jeg en PM av selger at "Gratulerer, solgt til deg". Så går det 2 minutter så får jeg en ny PM om at det har skjedd noe utrolig. Så får jeg screenshot av at denne vedkommende har sendt en PM til selger klokken 23:59:59 med et bud som er 100 kroner over mitt! Og hvor han nærmest hoverer over at han har vunnet budrunden over "kompisen" sin.

Ja, det er kjempehyggelig. Spesielt at han juger og forteller meg at han byr på noe helt annet.

det har skjedd noe utrolig flott ja.. skal jeg ordne dette for deg ? ;)

Skrevet
Do that...

Som dem sier på lierskauen. "hagla hanger løst på veggen"

Skyter ingen for en frontfanger... Men han kan være stolt og glad når han får montert den på bilen sin!

Skrevet
Noen som vet hva jeg må gjøre for og få lov til og øvelseskjøre nå som jeg har fått dommen min? :o

Må jeg vente ut tiden..eller kan jeg søke om lov til politiet eller hva og hvordan? Noen som vet? =)

Du får ikke lov til å øvelseskjøre eller sitte bak rattet på en bil inntil dommen er ferdig sonet.

Du kan vel søke om lov tror jeg, men tviler på at det får gjennomslag

Det er såpass ja..

Jaja..tilbake til gode gamle profilbildet :lol:

Skrevet
...

Det var passe hovent gjort, i alle fall om du hadde kontakt med vedkommende, og han sier at han ikke byr på samme vare #-o

Skrevet
Do that...

Som dem sier på lierskauen. "hagla hanger løst på veggen"

Skyter ingen for en frontfanger... Men han kan være stolt og glad når han får montert den på bilen sin!

Så lenge du tok poenget mitt så er jeg fornøyd. Vi ærlige mennesker!

OG noen gang batteriløse :lol:

Skrevet

Han kan sikkert svare for seg selv, for han henger jo titt og ofte i denne tråden (inkludert nå)

Han vet godt at han fortalte meg at han bydde på et panser, etter jeg hadde fortalt han at jeg bydde på en frontfanger.

Jeg har også sett PM'n han sendte til selger hvor han hoverer over kjøpet hvor han vant budrunden over "kompisen" sin. Det er intet annet enn pill råttent...

Kompis... Ja, riktig...!

Skrevet

Det var jeg som var den slemme ikveld og lurte 316.... men jeg har nå snakket med han og lar han ta den like vell, skjønte fort at jeg var slem gutt og fikk dårlig samvittighet, men nå er alt fint igjen :)

Skrevet
Det var jeg som var den slemme ikveld og lurte 316.... men jeg har nå snakket med han og lar han ta den like vell, skjønte fort at jeg var slem gutt og fikk dårlig samvittighet, men nå er alt fint igjen :)

jeg som hadde begynt og lete etter patroner :lol:

Skrevet

jeg som hadde begynt og lete etter patroner :lol:

hahaha :lol: beklager for å skuffe deg der.. :P Men elgjakta er vell godt i gang? :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...