316 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Det får du si til selgeren, ikke til meg. Han tror at han har solgt den til deg. Gjør du det så er vi even. Men gjør du dette en gang til så ikke forvent noe svar av meg noen gang igjen. Du er ikke akkurat en elg da, selv om du har antydning til samme hudfarge.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Det var jeg som var den slemme ikveld og lurte 316.... men jeg har nå snakket med han og lar han ta den like vell, skjønte fort at jeg var slem gutt og fikk dårlig samvittighet, men nå er alt fint igjen Bra du ordner opp! Litt på kanten med slik oppførsel, i alle fall når du er i dialog med budgiver, og du sier du ikke byr på samme del som han. Men cred for at du er våken og voksen nok til å ordne opp, det er det ikke alle som er jeg som hadde begynt og lete etter patroner Hagla mi står i gangen, patroner i vinduskarmen. Driver krigføring mot en del plagsomme skjærer for tiden
Fredrik 90 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Det var da godt at dere fikk ordnet opp da ! Uenigheter, krangel og beskyldinger er ikke noe koselig
Azeton Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Det var jeg som var den slemme ikveld og lurte 316.... men jeg har nå snakket med han og lar han ta den like vell, skjønte fort at jeg var slem gutt og fikk dårlig samvittighet, men nå er alt fint igjen jeg som hadde begynt og lete etter patroner hahaha beklager for å skuffe deg der.. Men elgjakta er vell godt i gang? Jakter du elg med hagle du ?
hermanoo90 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 hhahaha jakter ikke elg med hagle nei, begynner å bli seint! 316: jepp har sakt ifra til selgeren, alt er i orden Jørgen lie: jepp, gikk fort opp for meg, og tenkte'' hva hadde jeg følt hvis noen hadde gjort det samme med meg'' Man feiler her i livet, og man må få lov til det. Spesielt når man gjør opp etter seg 30 min senere God kveld folkens, nå skal jeg sove med ekstra god samvittighet! =D
316 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Sov godt da, ser du en hagle i soveromsvinduet i natt så er det bare Azeton som er ute og lufter bikkja... Men takk for at du ordner opp etter deg, mange som har for høy stolthet til det.
Azeton Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Det var jeg som var den slemme ikveld og lurte 316.... men jeg har nå snakket med han og lar han ta den like vell, skjønte fort at jeg var slem gutt og fikk dårlig samvittighet, men nå er alt fint igjen Bra du ordner opp! Litt på kanten med slik oppførsel, i alle fall når du er i dialog med budgiver, og du sier du ikke byr på samme del som han. Men cred for at du er våken og voksen nok til å ordne opp, det er det ikke alle som er jeg som hadde begynt og lete etter patroner Hagla mi står i gangen, patroner i vinduskarmen. Driver krigføring mot en del plagsomme skjærer for tiden Si ifra om du trenger hjelp, har skutt 3skudd med hagle og fikk mer smak! mindre rekyl en forventet
jorg1s1 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Hahaha, jeg som solgte denne fangeren og det er det sykeste jeg har opplevd her på Bimmers. Satt her og angret ræva av meg for at jeg hadde satt budfristen til kl 24, holdt på å sovne flere ganger og var så vidt jeg klarte å holde øynene oppe. Så for å komme i seng kjappest mulig skrev jeg ferdig en PM til 316 om at den var solgt til han siden det så ikke ut til at hermanoo kom til å svare. For "sikkerhets skyld" oppdaterte jeg siden en siste gang da klokken hadde vist 23:59 en stund. Trykket send mens det fortsatt sto 23.59 tror jeg men kan ikke ha vært mange sek igjen... Da jeg fikk bekreftelse om at den var sendt hadde jeg ny PM fra hermanoo Satt fint i det da ja.. Godt det ble ordnet opp
CV-Erik Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Har en følelse av at Herman kommer til å ligge våken i natt!
Azeton Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Har en følelse av at Herman kommer til å ligge våken i natt! Hvorfor skulle han det? Burde sovne med god samvittighet nå
hermanoo90 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Har en følelse av at Herman kommer til å ligge våken i natt! Nei, sover med ekstra god samvittighet jeg, gjorde jo opp for meg med en gang
hermanoo90 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Hotell cæsar stemning Er greit med drama av og til haha neida, skjer ikke igjen!
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 jeg som hadde begynt og lete etter patroner Hagla mi står i gangen, patroner i vinduskarmen. Driver krigføring mot en del plagsomme skjærer for tiden Si ifra om du trenger hjelp, har skutt 3skudd med hagle og fikk mer smak! mindre rekyl en forventet Ja takk.! Skjæra er så sky her, og smart, så vanskelig og ta.. Fattern jakta i over 2 uker på noen av de som holdt på rundt huset, så gikk jeg ned til meg, satte meg ned og spiste middag. Kom det en og satte seg på plena. Gikk jeg i gangen, ladda børsa, snek meg rundt huset, bak le-veggen min, reiste meg og fyrte av. Skjære VS Jørgen 0-1 Fortsatt mange igjen, så om vi kunne dekt en side av huset hver, så hadde vi nok hatt bedre sjans Får vel legge ut mat i vinter når snøen kommer, så faller det vel flere
Anbefalte innlegg