Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah, okey. Jeg har skrapt sammen nok til å få fiksa clutch og bremser nå, så er den god og kjørbar :) Får se om jeg ikke får tatt dempere foran og fjærer bak i samme slengen - da er E28-en teknisk meget bra og klar for litt koseherjing på snøen :D

Gleeeder meg til snø i år. En vinter uten bakhjulstrekk er en vinter for mye ;p

Skrevet

Det blir godt, tenker jeg! Pass på hva du gjør i vinter, fort gjort å bli ivrig! ;) Gleder meg så utrolig til å få bilen ned på 4 hjul igjen og vite at det ikke er noe farlig rust i det hele tatt noe sted på bilen... Må vente til sommeren med å nyte det noe særlig, men det går. Blir bare å bytte noe småtteri-stash og kjøre den bort.

Skrevet

Noe å fortelle til dama:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article94592.ece

Ifølge magasinet Woman har forskere på North Carolina State University fundet ud af, at kvinder, der i de sidste ti år regelmæssigt har slugt mandesæd, har hele 40 procent mindre sandsynlighed for at få den frygtede sygdom.

- Jeg opfordrer alle kvinder til at gøre fellatio til en vigtig del af deres daglige rutine, siger Dr. Helena Shifteer til Woman og tilføjer, at hun ofte selv indtager sin mands safter. Metoden skal praktiseres en, helst to, gange om ugen for at virke.

Skrevet
Noe å fortelle til dama:

Ifølge magasinet Woman har forskere på North Carolina State University fundet ud af, at kvinder, der i de sidste ti år regelmæssigt har slugt mandesæd, har hele 40 procent mindre sandsynlighed for at få den frygtede sygdom.

- Jeg opfordrer alle kvinder til at gøre fellatio til en vigtig del af deres daglige rutine, siger Dr. Helena Shifteer til Woman og tilføjer, at hun ofte selv indtager sin mands safter. Metoden skal praktiseres en, helst to, gange om ugen for at virke.

Ja kanskje dette er noe å fortelle ut på byen om man vil ha seg en blow! Er det derfor Anna anka holder seg så "godt"? Hu var jo en aktiv avsuger.

Skrevet
Noe å fortelle til dama:

Ja kanskje dette er noe å fortelle ut på byen om man vil ha seg en blow! Er det derfor Anna anka holder seg så "godt"? Hu var jo en aktiv avsuger.

Var?

Skrevet
Noe å fortelle til dama:

Var?

Hu har slutta sa a!

Skrevet

Nettopp det. Men møtte politibil som snudde etter meg på vei ut av Åros jeg, satt i telefon og så han bråsnudde. Hadde også en situasjon hvor en Range Rover prøvde å henge på, så inn mot rundkjøringen på toppen av "motorveien" der, der man tar til venstre nedover mot Åros osv, så stod en politibil rundt svingen ved en bom i en innkjøring.. Gjemte seg litt :P Men i Oslo kryr det jo av dem.

Skrevet
Det blir godt, tenker jeg! Pass på hva du gjør i vinter, fort gjort å bli ivrig! ;) Gleder meg så utrolig til å få bilen ned på 4 hjul igjen og vite at det ikke er noe farlig rust i det hele tatt noe sted på bilen... Må vente til sommeren med å nyte det noe særlig, men det går. Blir bare å bytte noe småtteri-stash og kjøre den bort.

Blir bra det :)

Ut og kjøre en fin tur nå, samt handle dagligvarer og siste utgaven Evo Magazine :D

Skrevet
Er enig i at det er litt merkelig at sidestøtten er såpass slitt på den e46-en ja, min er også penere denn det der, og den nærmer seg 200K km.

Om det bare er tull synes jeg det er merkelig å skru den såpass langt tilbake, jeg er nesten mer skeptisk til en 11 år gammel bil som er kjørt 100K enn en som har kjørt 30K.

Sant nok..

Jeg hadde akkurat samme type stoler i en e46 med 200k på telleren og på samme tiden var jeg med en kompis og så på en likedan som var rullet 48k.

Samme greiene der, mine var minimalt slitt men de andre var ganske mye slitt.

Norsksolgt bil med Servicehefte og bra historikk var det også. Jeg tror derfor det har mye å si hvilke folk som eier bilene og hvordan man sitter/går inn og ut.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...