SofaKingFresh Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Aner ikke Trodde det var snakk om den han linka til den gangen. Men, fræsarn. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30757133 Hva syntes du? Tenkte å sende mail å høre om de vil ta min i innbytte Ser jo bra ut denne. Kjedelig å ikke ha xenon, men det får'n tåle. Hva tror du kan forvente i innbytte? Får se hva det blir til. Kjipt å ikke ha xenon...
Jordfræsar Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Aner ikke Trodde det var snakk om den han linka til den gangen. Men, fræsarn. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30757133 Hva syntes du? Tenkte å sende mail å høre om de vil ta min i innbytte Ser jo bra ut denne. Kjedelig å ikke ha xenon, men det får'n tåle. Hva tror du kan forvente i innbytte? Får se hva det blir til. Kjipt å ikke ha xenon... Jeg fant jo min perle i trondheim, hadde ALT jeg kunne ønske! 350 laken, men får nok bare bite i det sure eplet og ta til fornuften denne gangen...
316 Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Bestilte egentlig Conti Ice. Men nå blir det Nokian Nordman eller hva det het.....
Jordfræsar Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Bestilte egentlig Conti Ice. Men nå blir det Nokian Nordman eller hva det het..... Hva fikk du som pris? Jeg tenkte å høre her for deg, og ta det på meg og kanskje jeg kan få noen rabatos. Handla 12 dekk fra de allerede i år så...
316 Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Det hadde gått. Men er litt sent nå. Allerede sagt jeg skal handle fra de. Ble så forbanna før i dag at jeg ringte de med en gang. Vianor altså.
Jordfræsar Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Det hadde gått. Men er litt sent nå. Allerede sagt jeg skal handle fra de. Ble så forbanna før i dag at jeg ringte de med en gang. Vianor altså. Men vianor har ikke så gale priser så tipper at du kom godt ut av det. Får håpe du blir lykkelig i morgen.
316 Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Får dekk i hvertfall og forhåpentligvis ordner svenskene opp etter seg. Jeg ble seriøst så forbanna i dag, har knapt nok blitt så sur før. Knuste en datamus og en trådløs hustelefon. Kan jeg fakturere det på nordendekk?
Jordfræsar Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Får dekk i hvertfall og forhåpentligvis ordner svenskene opp etter seg. Jeg ble seriøst så forbanna i dag, har knapt nok blitt så sur før. Knuste en datamus og en trådløs hustelefon. Kan jeg fakturere det på nordendekk? Har mine tvil, men du kan få en datamus av meg om det hjelper!
316 Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Var fattern sin, så det går. Faktisk liv i den etter en restart på pcn og satte på litt plast igjen. Hehehehe
Jordfræsar Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Var fattern sin, så det går. Faktisk liv i den etter en restart på pcn og satte på litt plast igjen. Hehehehe Om ikke tar du en runde med gaffa
Jordfræsar Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Men du skjønner at jeg ble sur? Åja... jeg er generelt tålmodig, men på kjøp av varer via nett o.l. har jeg kort lunte! Men er kanskje fordi jeg synes mange er så forbanna sløve og tror at kunder tar til takke med "alternativet"!
Fredrik 90 Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Hehehe! Nå har jeg hørt det også, var ei jente som sa til meg i stad at jeg var så kjekk at jeg enten er gift eller homo! Takk gud for at jeg har dame
Anbefalte innlegg