Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vurderte en stund luftpistol også men DET er nok best å la være.

Pingla! ;p

Politiet tok min luftpistol når jeg valsa avgårde på vei for å kjøpe mat, utkledd som en cowboy med pilsen i hånda.

Pistolen hadde jeg i baklomma, og tenkte ikke mer på det. Jeg skulle jo bare på Shell og ha meg en burger.

Fikk telefon 1 uke senere om at saken var henlagt. (Ja, de trodde det var jeg som hadde rana bensinstasjonen i området her en periode hvor det var masse ran rundt omkring i Grenland)

Jeg fikk i det minste en morsom historie å fortelle venner og bekjente :lol:

Må si jeg gleder meg til å kle meg ut imorgen! :D

Skrevet

:P

Dagens middag:

5003375.png

Dette er helt NYDELIG. Kan anbefales på det sterkeste! Koster vel 9,90 eller noe rundt der for en pose... :)!

Skrevet

Krydder wicky! Er en sånn pose som du putter kyllingen inni og hiver hele greia i ovnen...

Fikk Fahrfreude i dag! Jammen hadde ikke 02'n min klart å snike seg med på et bilde på side 22 ;)!

Skrevet

Det er nå det er deilig å være sørlending, dagen startet riktig nok grå men såfort klokka bikker 12 så kommer det sol fra skyfri himmel og behagelige høst-tempraturer! :D

Kanskje det blir bilvasking senere hvis ikke mørket kommer for brått på etter middagen :wink:

Skrevet
Det er nå det er deilig å være sørlending, dagen startet riktig nok grå men såfort klokka bikker 12 så kommer det sol fra skyfri himmel og behagelige høst-tempraturer! :D

Kanskje det blir bilvasking senere hvis ikke mørket kommer for brått på etter middagen :wink:

hehe, tenkte på å spyle av nyebilen jeg å :) blei litt skitten i regnværet idag ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...