Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er ikke noe å vøre stolt av ;)

Volvo har... fine... biler de altså! V60 er tøff synes jeg. Men dessverre prioriterer byen her mest 240 og lakkering med pensler. Gjerne med wannabe-xenon som skyter deg i øynene og ikke minst dufttræ hengende i taket!

Står en rød V60 på Bilia. Den er lekker! :) Har virkelig lyst på en sånn i R-Design.

Skrevet
Jepp, var fart i den faktisk... Må vente litt med en dram i dag, må kjøre dama og ei venninne på vors etterpå... Bæh!!!!!! Hadde akkurat blandet meg en da jeg hører "drikker du nå?"

Men det positive er å bli kvitt dem, så kan jeg spille PS3.

Halloween party på Styx ikveld? :P

Skrevet
Er ikke noe å vøre stolt av ;)

Volvo har... fine... biler de altså! V60 er tøff synes jeg. Men dessverre prioriterer byen her mest 240 og lakkering med pensler. Gjerne med wannabe-xenon som skyter deg i øynene og ikke minst dufttræ hengende i taket!

Står en rød V60 på Bilia. Den er lekker! :) Har virkelig lyst på en sånn i R-Design.

Ja du sier noe der Haug. Den kler sort og hvitt også... veldig lekkeri hvit :)

Skrevet
Synes V50 er tøff også jeg. Den var god å kjøre i tillegg, selv om jeg kjørte en 1,6d uten utstyr.

Satt på med en kameraet som har den, snerten motor tross HK. :P

Kjørte en 116d og en v50 d2 på mandag, synst v50'en hadde litt mer tak i motoren, men fy flate så latterlig deprimerende det var å sette seg inn i volvoen etter bmw'en. I volvos forsvar var v50'en dønn standard, mens 116d hadde litt utstyr utover det vanlige. Kjørte 118d automat med sportsunderstell og nydelig interiør og stor stereo dagen etterpå, det var en finfin bil. Absolutt nok motor til å kunne kose seg på svingete veier, selv om ikke akselerasjonen gir noe særlig bakoversveis.

Over til noe helt annet. Ble lagt ut en latterlig billig e39m5 i dag på finn, ser den står oppført med "annonsen er avvist" nå. Juks og fanteri? Var vel strengt tatt urealistisk billig, rundt 50k for en momset bil uten skade. Finnkode: 31451416

Skrevet

Fattern fortalte meg nettopp noe stygt! :lol: Han og broren min hadde kjørt 2-3 biler bak en kompis av fatteren i dag, uten at kompisen var klar over det. Så kjørte de gjennom en sånn automatisk fartsmålingsskjerm som viser hastigheten din.

Fattern tok telefonen til broren min og ringte til kameraten sin og utga seg for å være fra UP, og at han nettopp hadde observert vedkommende gjennom en radarmåling i 77 km/t... :mrgreen: Det artigste var visst at det lå en sivill politibil 2-3 biler foran offeret igjen, men det hadde ikke fattern sett! :lol:

Hadde visst blitt litt vek i stemmen da! :mrgreen:

Ja, Haug. Men jeg sitter hjemme! Er litt ferdig med styx! :P

Skrevet
Synes V50 er tøff også jeg. Den var god å kjøre i tillegg, selv om jeg kjørte en 1,6d uten utstyr.

Satt på med en kameraet som har den, snerten motor tross HK. :P

Kjørte en 116d og en v50 d2 på mandag, synst v50'en hadde litt mer tak i motoren, men fy flate så latterlig deprimerende det var å sette seg inn i volvoen etter bmw'en. I volvos forsvar var v50'en dønn standard, mens 116d hadde litt utstyr utover det vanlige. Kjørte 118d automat med sportsunderstell og nydelig interiør og stor stereo dagen etterpå, det var en finfin bil. Absolutt nok motor til å kunne kose seg på svingete veier, selv om ikke akselerasjonen gir noe særlig bakoversveis.

Husker jeg satt på med en 2009 136hk BMW E91 automat, den drog ikke slik jeg forventet dessverre. Mye mer snert i SAAB'n til foreldra mine som er på 122hk. Volvoen minte meg mer om SAAB'n.

Skrevet
Ikke ofte disse bilene er tilsalgs, Opel Senator A1, fy flate og fine jeg synes de er! Synd de ikke helt slo ann i "direktørbil-klassen".

SenatorA128S1.jpg

Problemet var så enkelt som at de var aldeles for like den billige Rekorden, som den jo tross alt er bygget på.

Kvaliteten hadde nok også endel å si, jeg tok livet av en 3.0i motor på under en time med småhard kjøring..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...