noekult Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 knut_olestad: Godt å høre Da var bilen solgt. Tror det var tidenes letteste bilsalg. Spurte om det var noe han ville se på, svaret var: "Nei, vil helst ikke se noe mer jeg". Skulle kjøre 8 timer hjem, så er vel hjemme i 2 tiden i natt, viktigste var å komme seg fortest mulig avgårde. Prøvekjørte ikke engang, bare satt på med meg fra Oslo S til Helsfyr.. Fornøyd med pris og sånt? Han som kjøpte 525IXen min prøvekjørte heller ikke. Så at bilen var nærmest rustfri og det holdt liksom, så kom han bort med penger og kontrakt... Hva blir neste?
spruddel Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Joda, fikk mer enn hva jeg gå for den. Har vel kostet meg ca 400,- med hva jeg har brukt på den sett bort ifra oljepåfyll og bensin Og den var mer sliten nå enn da jeg kjøpte den. Får vente å se, men blir en BMW hehe.
flonoen Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Oh-no..Der døde vifta i AC-uniten i kontrollrommet. Det er ikke bra når man er i middelhavet. Jobber på båt? Bygger båt selv, serviceingeniør på omformere hos Wärtsilä. Var ca en måned i Dubai i sommer og jobbet på et nybygg uten AC, det var et helvette! Gode 45 grader, eneste "nedkjølingen" var varmluft blåst inn i skroget. Så jeg har dyp sympati for situasjonen din!
Kjexx Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Noen som vet om hvor jeg får tak i rattboss til e36? momo sportsratt..
-Erik- Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Noen som vet om hvor jeg får tak i rattboss til e36? momo sportsratt.. Mener gs bildeler har edit: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/74522.JPG
S.Hafsmo Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Jobber på båt? Bygger båt selv, serviceingeniør på omformere hos Wärtsilä. Var ca en måned i Dubai i sommer og jobbet på et nybygg uten AC, det var et helvette! Gode 45 grader, eneste "nedkjølingen" var varmluft blåst inn i skroget. Så jeg har dyp sympati for situasjonen din! Jobber på bøljan blå, ja. Hos Wärtsilä? jobber du i Finnland da, eller reiserep.? Er ikke noe gøy når ACen dør nei. Forrige gang det skjedde, var det på vei igjennom Panamakanalen, midt på sommeren. Var kaldere ute i maskinen enn inne i kontrollrommet (normalt sett 40-50grader i maskinen, i Panama). Har fått liv i vifta igjen, men den lever nok på lånt tid. Daewoo har selvfølgelig ikke brukt konvensjonelle lager, men en form for foring/glidelager, som smøres av noe absorberende greier som var fyllt med olje. Aldri sett en slik patent før. Får gjøre et forsøk på å polere aksling, og satse på at det holder til vi får ei ny vifte.
flonoen Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Har base Stord, men reiser stort sett verda rundt på leit etter båter å bygge/fikse, på 4-4 rotasjon. Automasjonsdelen til Wärtsilä holder til på Stord, serru. Så er det vel mest diesel og kraftgenerering i Finland, tar jeg ikke feil. Også mye motorbygging i Italia og Kina mener jeg.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Har base Stord, men reiser stort sett verda rundt på leit etter båter å bygge/fikse, på 4-4 rotasjon. Automasjonsdelen til Wärtsilä holder til på Stord, serru. Så er det vel mest diesel og kraftgenerering i Finland, tar jeg ikke feil. Også mye motorbygging i Italia og Kina mener jeg. Ahh.. skjønner. Fint med 4/4 rotasjon da. De fleste reiserepratører reiser jo i hytt og gevær. Forøvrig, Hellige dykker.
CV-Erik Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Til alle Ken Block fans! Heh, denne er også litt artig
flonoen Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Joda, er veldig vanlig at de jobber 365/0 i servicebransjen. Ulstein, Kongsberg, Brunvoll med flere vet jeg gjør det på den måten. Og når de ikke reiser, har de gjerne oppmøteplikt på kontoret. Har det veldig fint sånt sett, er det ikke noe reiseoppdrag og noe jeg trenger få unnagjort på kontoret (reiseregning, kurs, osb), så tar jeg det kuli og blir hjemme. Samt greit med muligheten til faktisk å planlegge hva en skal gjøre i friperioder, siden de er fastsatt. Gammel pondus er kos. Nå synst jeg det blir mye rehash, disse bussjåførene gjør de samme stunta som Jokke. Same shit, different characters. Lunch derimot! Ajajaj.
janerik171187 Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Store bensinprisforskjeller i Oslo i dag... Shell ville ha 13.44 for litern, Statoil (på Alexander Kiellands plass i Oslo) ville ha 12.43 - for 95 Blyfri... Ikke rart det ble kø Blir jo nesten en 50 lapp å spare ved full tank... Og Google og internett og smarttelefoner er så GENIALT! Leste at jeg skulle ha 2.0 bar lufttrykk i dekka og måleren min har kun PSI-visning. Gå på Google på telefonen, taste inn "2 bar in psi" og få svar (29 PSI) - liker fremtiden ass Nå skal jeg begynne på Boardwalk Empire! Håper den er bra... 316: Fy faen, der har du hjerteknusere 12:33 her minus 30 øre nafrabatt og 3% tilbake på regninga.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Lunch er greit tidsfordriv det. Kunne tenkt meg denne E32en. http://www.zorro.milk-maid.de/scans/e32_v16.pdf BMW lagde mye gøy før i tiden. Tror noe tilsvarende av den maskinen står i Phantom'en i den siste Johnny English filmen. Edit:
Anbefalte innlegg