Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

AHh flott.. Jaja, kommer det salgs-annonse på crosser snart ihvertfall..

Må vel gjerne legge ut også da eller?

Funker vel bare å "kjøpe" en crosser av comrad vel? for så å "selge" den tebake?

Skrevet
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10023419

Hva mener dere om dette?

Syns ikke det er rett at man kan kreve store erstatninger om man faktisk ikke var til stede.

Det blir jo som om jeg skulle kreve erstatning om noen på jobb skader seg og jeg ikke engang er i nærheten..?

Avskum som vil melke en tragedie... Samme ulla som de som laga uoffisielle minnebånd + en nettside og ville selge til 150 kr. eller hvor mye det var...

Skrevet

Å saksøke for det blir for dumt. Landet selv med fly på Gardermoen rett etter det smalt, kom oss akkurat ut derifra før politiet troppet opp og stoppet en haug ed biler og skapte kaos. Dette kunne da rammet meg, om vi var der 2 timer tidligere, og dro i retning Oslo sentrum? Har jeg en sak her?

Og ang voldtektene, så blir jeg forbannet av å lese om alle sakene. Det som provoserer mest er de naive idiotene som ikke innser harde fakta ang. gjerningsmennenes opprinnelse. Har lenge sagt dette, men blir ofte konfrontert med at "nå er du bare usaklig", "er du rasist eller?" osv. Bruker å svare at jeg er ikke rasist, men mer en realist. Jeg ser hva som er situasjonen, og at det er en gruppe mennesker som er altfor overrepresentert.

Skrevet

Henge et kors rundt halsen og prate om fjernsynet, fandens verk. Slikt har vi selvsagt ikke i hus.. Selvfølgelig på nynorsk. (Shølshagt)

Skrevet
Henge et kors rundt halsen og prate om fjernsynet, fandens verk. Slikt har vi selvsagt ikke i hus.. Selvsagt på nynorsk. (Shølshagt)

Hehe, har hørt fra flere at det er bare å ringe de å fortelle at man ikke har tv..

Men regner med de fikk informasjonen fra elkjøp da jeg kjøpte ny tv (:@)

Noen som har prøvd å påstå at tvn kun brukes til å se på film å spille xbox f.eks?

Skrevet

Kommer an på hva du har av mottakerutstyr.

Jeg har ikke digital boks i mitt navn, men et par tver.

Da sa jeg enkelt og greit ifra om at jeg faktisk ikke kan ta imot tvsignaler og derfor ikke vil betale.

Skrevet

Har en kompis som fikk overbevist NRK om at hans 50'' 3D TV var utelukkende en dataskjerm. Gikk noen uker med mailer frem og tilbake, men han vant tilslutt :P

Skrevet
Kommer an på hva du har av mottakerutstyr.

Jeg har ikke digital boks i mitt navn, men et par tver.

Da sa jeg enkelt og greit ifra om at jeg faktisk ikke kan ta imot tvsignaler og derfor ikke vil betale.

Jeg har og kun tvn i mitt navn, låner en dekoder på ubestemt tid hehe :P

Men hva har disse folka tilgang til av info?, for det ligger kabel tv klart her også

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...