Larsinnj Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Eeeeendelig! Da blir det jobbintervju på fredag! Har gått snart 4 uker arbeidsledig nå, og jeg går på veggen snart! Fyy flate å kjedelig! Skjønner IKKE de som baserer livet sitt på trygd.. Grattis! Hvor blir det? (forhåpentlig vis) Blir på Holla.
helland Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Eeeeendelig! Da blir det jobbintervju på fredag! Har gått snart 4 uker arbeidsledig nå, og jeg går på veggen snart! Fyy flate å kjedelig! Skjønner IKKE de som baserer livet sitt på trygd.. Grattis! Hvor blir det? (forhåpentlig vis) Blir på Holla. (forhåopentlivis) velkommen, til galehuset
Jordfræsar Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Symbolene viser at bilen må inn for: Roadworthiness test + Exhaust emissions test.Er dette rutineservice vi snakker om? EU kontrollen som varsler? Må være nedtur hvis man ender opp med beskjed om at bilen ikke er verdig for veien, men på den annen side kan jeg nevne mange biler som burde hatt dette stempelet rett ut fra fabrikken, og for ikke snakke om alle sjåførene i Norge.. Sjekka litt mer og dette var den periodiske kontrollen, men husker at verkstedet nevnte at denne skulle tas i august -tia. Men de glemte vel bare å resette varselen. Dette kan jeg gjøre selv.
Larsinnj Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 (forhåopentlivis) velkommen, til galehuset Haha! Takk for det! Fått slave foressten?
noekult Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Gratulerer til han som fikk lappen og Larsinnj og kongstian87 som har fått jobb Hva heter de grønne og røde "servicelyspærene" man finner under speedometeret, på engelsk? Prøver å google litt for å lese om hva de forskjellige varslene betyr, men kommer ikke på akkurat hva jeg skal google etter :/ På min bil dukker et grønt og et rødt opp av og til, og forsvinner fort igjen. Litt frustrerende når det ikke virker slik det skal.
wicky124 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Noen folk er veldig venneløse...En kunde kjøpte ett kjøleskap i oslo idag som han skal ha med seg til seljord i telemark.. Så ringer han til oss og vil at vi skal dra ned dit og hjelpe han med å bære det opp 3 etasjer... Dette skal han betale 4900kr for...!?!??
StianA Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Gratulerer til han som fikk lappen og Larsinnj og kongstian87 som har fått jobb Takk for det Im so happy right now
Larsinnj Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Gratulerer til han som fikk lappen og Larsinnj og kongstian87 som har fått jobb Takk ja! Har vel strengt talt ikke fått jobben enda, men det er ikke mange om beinet, så er rimelig sikker på at det går i boks!
StianA Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Gratulerer til han som fikk lappen og Larsinnj og kongstian87 som har fått jobb Takk ja! Har vel strengt talt ikke fått jobben enda, men det er ikke mange om beinet, så er rimelig sikker på at det går i boks! Du nailer det I jobben min var vi 6 stykker om beinet, da jeg gikk ut fra den døra sa jeg til meg selv faen dette gikk til helvete, men NEIDA
Robkill Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 ENDELIG fått lappen!!! Gratulerer, ta vare på den! Mista min en periode i fjor, en kjedelig tid
VegarVS Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Da har jeg fått meg ny "drømme" jobb Gratulerer hvorhen da?
StianA Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Da har jeg fått meg ny "drømme" jobb Gratulerer hvorhen da? Forlater jobben Arendal og begynner i Porsgrunn
Anbefalte innlegg