Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvor står den der? Vet av 2 stk som ble gravd ned på ene nabogården på 80-tallet :(

Ålesund. Moa-området. Ved den rundkjøringen du tar

ned med der lerstadveien går(?) mot biltema så kommer du mot en subaru forhandler på høyre side mener jeg det var. Nedsiden av bygget står den.

Sikkert noen som er kjent i området så kan rette meg. Jeg rota meg bare bort :D

Skrevet

Fikk dette brevet i posten i dag fra Canal Digital:

"Kjære kunde. Vi har dessverre hatt spesielle problemer i bredbåndsnettet i ditt området denne mnd. Feilen er nå rettet, men vi beklager eventuelle ulemper som du har hatt i denne perioden som følger av dette. Du vil derfro motta en kompensasjon som bla bla bla på neste faktua"

Godt at de endelig innser at feilen ikke var i min leilighet, men hos dem. Jeg har sikkert ringt dit 10 ganger etter jeg flyttet i august, og hver eneste gang har de hardnakket nektet for at det er noe feil og bedt meg kjøpe ny ruter hver gang, noe jeg selvfølgelig ikke har gjort.

Skrevet

Canal Digital var vel kåret til å ha en av Norges dårligste kundesupport? :P

Vil ikke akkurat skryte av GET her heller, hadde 2 dager med nedetid av internett og tv for 2 uker siden :P Følte meg handicapet i 2 dager!

Skrevet

Ai, supert!

Får ikke lov til å selge flere sett her, fått tråden min sletta og alt. Føler meg nesten litt rampete :lol:

Håper du blir fornøyd ihvertfall! Jeg har i det minste 12 sett med ventilhetter her nå, unnskyldning til å utvide bilparken :mrgreen:

Skrevet

Tenkte meg det gjaldt den når du lurte på regler. Hvorfor får du ikke lov når folk får selge iPhonedeksler????

Skrevet

Deksler, pedobear klistremerker, felger..

Folk selger det meste her, derfor tenkte jeg at det var greit.

Hadde jeg bare funnet reglene som sier at dette ikke er lov før jeg la inn annonsa hadde jeg jo sluppet å bryte de og.

Jeg klager ikke, er glad i bimmers uansett men reglene (finnes de?) bør være like for alle.

Skrevet

Det er helt hårreisende at du ikke får lov til å selge det, spør du meg....! Du driver ikke akkurat butikk heller.

Skrevet

Haha, ifølge overmakten gjør jeg tydeligvis det :wink:

En får ta det med ett smil, beste tilnærmingsmåten til ulogiske situasjoner det :D

Skikkelig kjipt å sitte her når jeg egentlig skulle være med fruen på trening, føles litt rampete det og :lol:

Planer for helga a?

Skrevet

En privatperson har lov til å selge en privat eiendel til en annen privatperson.

Man har derimot ikke lov til selge større partier som er kjøpt kun mtp. videresalg.

Det er mange som selger "ulovlig", men det er vanskelig å følge med på alle salgståder.

Årsaken er at det ville være meningsløst for betalende annonsører (Som f.eks GS, P&R, Remy Berg etc) å betale, dersom hvemsomhelst kan bruke siden for å selge sine produkter.

Dessverre er det ikke mulig for nye annonsører å få en slik avtale, da denne delen av forumet ikke er helt oppe og går enda.

Skrevet
En privatperson har lov til å selge en privat eiendel til en annen privatperson.

Man har derimot ikke lov til selge større partier som er kjøpt kun mtp. videresalg.

Det er mange som selger "ulovlig", men det er vanskelig å følge med på alle salgståder.

Årsaken er at det ville være meningsløst for betalende annonsører (Som f.eks GS, P&R, Remy Berg etc) å betale, dersom hvemsomhelst kan bruke siden for å selge sine produkter.

Dessverre er det ikke mulig for nye annonsører å få en slik avtale, da denne delen av forumet ikke er helt oppe og går enda.

Så vanskelig er det strengt talt ikke. Jeg ser MYE som burde vært moderert på bimmers og lurer av og til på om dere følger med i det hele tatt, om dere gjør det, så er det alt for få moderatorer. Når en person kan selge 50 iPhonedeksler i flere måneder uten at det blir stoppet, så må det være en av delene. Hva med "kes" da? Han har solgt sikkert 10 felgsett her, minimum.

Latterlig regel, hvem taper på at Nytern selger ventilhetter?! :?

Skrevet

Det at det er vanskelig å følge med er i mine øyne BS.

Er en grei unnskyldning mtp urettferdig behandling av enkelte, men den holder ikke vann [-X

Skal reglene håndheves, MÅ de gjelde alle. Hvis ikke mister man kredibilitet! (wow, fancy ord) :wink:

Hvis alt er basert på tilfeldigheter, kan jeg jo hjelpe til litt.

viewtopic.php?f=15&t=198312

viewtopic.php?f=15&t=207071

Hva med denne karen?

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=182477

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...