Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du kjører vel bilen som om du skulla ha stjålet den da????

Hahaha, nei, gjør vel egentlig ikke det. :P

Nye biler er jo bygd for å gå i stykker etter kort tid -.-

Helt riktig!

Ikke fikk jeg en bil jeg kunne låne av dem heller, ettersom de måtte vite dette på forhånd. Syntes det er dårlig av dem, ettersom jeg bestilte time igår, og leverte idag. Og fikk problemene på Søndag.

Jaja, det er 4. gangen den er inne for samme problemet, siden jeg kjøpte den 8. Oktober, så det er vel ikke nok det for å kunne låne en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjører vel bilen som om du skulla ha stjålet den da????

Hahaha, nei, gjør vel egentlig ikke det. :P

Nye biler er jo bygd for å gå i stykker etter kort tid -.-

Helt riktig!

Ikke fikk jeg en bil jeg kunne låne av dem heller, ettersom de måtte vite dette på forhånd. Syntes det er dårlig av dem, ettersom jeg bestilte time igår, og leverte idag. Og fikk problemene på Søndag.

Jaja, det er 4. gangen den er inne for samme problemet, siden jeg kjøpte den 8. Oktober, så det er vel ikke nok det for å kunne låne en bil.

4.gangen!?! :shock: Da bør de jo kunne låne deg en bil, det der er helt elendig kundebehandling :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye biler er jo bygd for å gå i stykker etter kort tid -.-

Helt riktig!

Ikke fikk jeg en bil jeg kunne låne av dem heller, ettersom de måtte vite dette på forhånd. Syntes det er dårlig av dem, ettersom jeg bestilte time igår, og leverte idag. Og fikk problemene på Søndag.

Jaja, det er 4. gangen den er inne for samme problemet, siden jeg kjøpte den 8. Oktober, så det er vel ikke nok det for å kunne låne en bil.

4.gangen!?! :shock: Da bør de jo kunne låne deg en bil, det der er helt elendig kundebehandling :roll:

Det er helt riktig. Men, om det skjer mer etter jeg får den tilbake, skal de få lov å ta bilen tilbake.. Så får jeg se hva som skjer. Jeg er drittlei av å måtte leve 1 uke uten bil, for så å ha den 1 mnd igjen før den må tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er konge ja! Sett American History X da? Den er også meget bra! :)

Så den nå, utrolig bra film! :applause:

Takk for at du kom med den, aldri fått rota meg til å sett den før nå. Og anbefaller den sterkt om noen andre ikke har fått rota seg til det enda! ;)

Andre forslag til bra film jeg kan se fremover? :)

3:10 to Yuma :)

synes ikke det var en film som var den heeeeelt store...

grei nok, men that's about it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...