Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
7,5x16 et25 foran og bak på E30, er det sånn ca perfekt?

Hehe..absolutt ikke ;)

Tidlig 90' var det kanskje sånn ca perfekt.;)

I dag snakker vi vel mere om 8.5,9.0, 9.5,10x16/17" ET13 og nedover til ET0, eller gjerne minus..;)

Skrevet
7,5x16 et25 foran og bak på E30, er det sånn ca perfekt?

Hehe..absolutt ikke ;)

Tidlig 90' var det kanskje sånn ca perfekt.;)

I dag snakker vi vel mere om 8.5,9.0, 9.5,10x16/17" ET13 og nedover til ET0, eller gjerne minus..;)

Jaja, jeg vet DET da... Får kjøpe 10x17 foran og bak da så det blir bra. Sette på skjermbreddere fra land cruiser :P

Skrevet

Noen med peiling på bilstereo her? Satte inn ny Pioneer-spiller (gamle var Kenwood) på gamle kontakter/kabler, får ingen lyd via verken CD eller radio (har satt i antennekabel). Føler meg dum, mange små ledninger jeg ikke skjønte. Bytta til adapter/kabelbunten som fulgte med ny spillern, da.

Skrevet

Gul og rød ledning på ISO-kontakten må ha strøm. Koble de sammen med +`en fra bilen. Jording på sort. Da skal alt være klart, og med høytalerledninger og antenne på plass skal lyden komme :)

Skrevet
Gul og rød ledning på ISO-kontakten må ha strøm. Koble de sammen med +`en fra bilen. Jording på sort. Da skal alt være klart, og med høytalerledninger og antenne på plass skal lyden komme :)

Tusen takk for tips :) Skal ned med arbeidslampe snart, kan ta bilder hvis jeg fortsatt ikke får det til - er liv i spillern hvertfall!

1200 kr med USB-inngang, gratis minnepenn og iPod klar, får mye for penga for tiden :D

Skrevet

Tusen takk for tips :) Skal ned med arbeidslampe snart, kan ta bilder hvis jeg fortsatt ikke får det til - er liv i spillern hvertfall!

1200 kr med USB-inngang, gratis minnepenn og iPod klar, får mye for penga for tiden :D

Bare hyggelig :) Tror du får liv i den om du bare kobler rød på +, men den gule må også ha strøm ;) Om ikke så ta bilder ja :)

Skrevet

Bare hyggelig :) Tror du får liv i den om du bare kobler rød på +, men den gule må også ha strøm ;) Om ikke så ta bilder ja :)

En av disse skal kobles til tenning hvis du vil at spilleren skal slå av seg selv når du skrur av tenning... Hvis ikke må du slå av spiller manuelt, litt tungvindt :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...