Jørgen Lie Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 7,5x16 et25 foran og bak på E30, er det sånn ca perfekt? Hehe..absolutt ikke Tidlig 90' var det kanskje sånn ca perfekt. I dag snakker vi vel mere om 8.5,9.0, 9.5,10x16/17" ET13 og nedover til ET0, eller gjerne minus..
316 Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 7,5x16 et25 foran og bak på E30, er det sånn ca perfekt? Hehe..absolutt ikke Tidlig 90' var det kanskje sånn ca perfekt. I dag snakker vi vel mere om 8.5,9.0, 9.5,10x16/17" ET13 og nedover til ET0, eller gjerne minus.. Jaja, jeg vet DET da... Får kjøpe 10x17 foran og bak da så det blir bra. Sette på skjermbreddere fra land cruiser
noekult Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Noen med peiling på bilstereo her? Satte inn ny Pioneer-spiller (gamle var Kenwood) på gamle kontakter/kabler, får ingen lyd via verken CD eller radio (har satt i antennekabel). Føler meg dum, mange små ledninger jeg ikke skjønte. Bytta til adapter/kabelbunten som fulgte med ny spillern, da.
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Gul og rød ledning på ISO-kontakten må ha strøm. Koble de sammen med +`en fra bilen. Jording på sort. Da skal alt være klart, og med høytalerledninger og antenne på plass skal lyden komme
noekult Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Gul og rød ledning på ISO-kontakten må ha strøm. Koble de sammen med +`en fra bilen. Jording på sort. Da skal alt være klart, og med høytalerledninger og antenne på plass skal lyden komme Tusen takk for tips Skal ned med arbeidslampe snart, kan ta bilder hvis jeg fortsatt ikke får det til - er liv i spillern hvertfall! 1200 kr med USB-inngang, gratis minnepenn og iPod klar, får mye for penga for tiden
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Gul og rød ledning på ISO-kontakten må ha strøm. Koble de sammen med +`en fra bilen. Jording på sort. Da skal alt være klart, og med høytalerledninger og antenne på plass skal lyden komme Tusen takk for tips Skal ned med arbeidslampe snart, kan ta bilder hvis jeg fortsatt ikke får det til - er liv i spillern hvertfall! 1200 kr med USB-inngang, gratis minnepenn og iPod klar, får mye for penga for tiden Bare hyggelig Tror du får liv i den om du bare kobler rød på +, men den gule må også ha strøm Om ikke så ta bilder ja
///FredriK.S Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 "Bra" annonse http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31659079
rublings Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Gul og rød ledning på ISO-kontakten må ha strøm. Koble de sammen med +`en fra bilen. Jording på sort. Da skal alt være klart, og med høytalerledninger og antenne på plass skal lyden komme Tusen takk for tips Skal ned med arbeidslampe snart, kan ta bilder hvis jeg fortsatt ikke får det til - er liv i spillern hvertfall! 1200 kr med USB-inngang, gratis minnepenn og iPod klar, får mye for penga for tiden Bare hyggelig Tror du får liv i den om du bare kobler rød på +, men den gule må også ha strøm Om ikke så ta bilder ja En av disse skal kobles til tenning hvis du vil at spilleren skal slå av seg selv når du skrur av tenning... Hvis ikke må du slå av spiller manuelt, litt tungvindt
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Ja, det er jo sant, men poenget er vel at begge skal ha +strøm?
Anbefalte innlegg