Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
det er noe greier med jenters og dems fødelsdag som er antall mns og mnd står for et visst land/sted..

Noen jenter har for lite å gjøre!

Det skal være sikkert og vist #-o

Nå begynner jeg serriøst og bli lei av og krangle med skjefen her 8)

Skrevet
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31662215

Billig M3 folkens, løp og kjøp (ingen tilknytning til selger)

Gamlebilen min det der...

Og ja, den har nok gått lengre. Fulgte med servicehefte da jeg solgte den 16. August i 2009

Km-stand var den gang 160 000km.

Men bilen var bra stand samt veldig bra for rust. Historikken var god, og skal ikke ha vært vinterkjørt før jeg fikk den.

Skrevet
Har nå skjøtet en 18x0,75 i skikkelig grisevær. Det innebærer det fantastiske teltet ble brukt igjen. Blir bra varmt inni der med flammekasteren, tror jeg var i nærheten av brannskader :lol:!

var detta med HMS da ;)

Det er lov. Skal ikke bli fukt i skjøten. Sånn telt koster nære 10 000. Tar 1 min å sette det opp, jævli kjekt.

Skrevet
Har nå skjøtet en 18x0,75 i skikkelig grisevær. Det innebærer det fantastiske teltet ble brukt igjen. Blir bra varmt inni der med flammekasteren, tror jeg var i nærheten av brannskader :lol:!

var detta med HMS da ;)

Det er lov. Skal ikke bli fukt i skjøten. Sånn telt koster nære 10 000. Tar 1 min å sette det opp, jævli kjekt.

jojo, men den derre flammekasteren høres værre ut :P

Skrevet

Må bruke den for å krympe flaket (beskyttelsesstrømpe) over skjøten. Men kan jo alltids fjerne teltet når vi gjør det. Sveipa borti myggnettingen i sta, får ikke gjort det igjen for å si det slik. Hehe.

Skrevet
det er noe greier med jenters og dems fødelsdag som er antall mns og mnd står for et visst land/sted..

Fikk akuratt svar på at det har med brystkreft og gjøre også, men ser ikke sammenheng mellom det med :roll:

Skrevet

Fikk akuratt svar på at det har med brystkreft og gjøre også, men ser ikke sammenheng mellom det med :roll:

ja,stemmer det.. merkelige greier..

Skrevet

Høh... Nei, jenter finner på mye rart. Skal vi liksom ha et land for bilmerke og et sted for motorstørrelse da? Og det har med prostatakreft å gjøre.

Skrevet

Det har alltid det tydligvis, men hvem faen ser sammenhengen ja?

Idioti..

f24hvqq7kmrjxznzzzk8.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...