316 Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Slik er kjipt. Må være enda kjipere for han enn for deg... Har selv en kamerat som skylder meg 1000 kroner, men han har ikke nåla i veggen så jeg gir han god tid til å gjøre opp for seg. Han gjør meg også en del tjenester, som for eks å hente meg på Gardermoen når jeg ikke kommer meg hjem... Så jeg vurderer å la han slippe å betale!
Jordfræsar Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Herlig Ingenting er som å høre på nordlendinger banne
Nytern Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Nordlendinger som banner er så oppbrukt! Nei, gi meg en ramsalt sørlending any day!
Kjexx Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Han ser fortapt ut på det bildet avisene bruker nå. Hjelpesløs og "lost in space". Ser ut som at han prøver å holde maska, men øynene forteller sannheten... jaja! Begynner å bli veldig lei synsinga av media og alle de samme spørsmålene som blir stilt igjen og igjen og igjen og igjen. Skjønner deg godt Kjexx.Kan umulig være "korrekt" 316? Det er rett og slett fråtsing i faenskap, media skulle ønske de hadde live sending på utøya mens det skjedde. De går over lik så de hadde garantert ikke hjulpet til for å stoppe det..
flonoen Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Noen folk er bare så stusselige og feige! Snakker ikke om Breivik men om en gammal kamerat som helt plutselig begynte å unngå meg, mulig det har noe med at han skylder meg 3000 ,-! De pengene har jeg forsåvidt gitt opp å få igjen og nesten glemt så det bør han ikke ta så ille! Litt vanskelig når man har felles kompiser og vi er sammlet, kommer jeg så pleier han som regel å finne på en unndskyldning og stikke fort som faen! Samme som i stad her, sto med en kompis på utsiden av garsjen hans da vedkommende kommer forbi i 520en sin, han stopper litt opp akkurat som han vil svinge inn men så får han øye på E90en min og meg så blåser han bortover gata og forsvinner! Dette har skjedd før, skal vi sammles en gjeng og han ser min bil blant bilene så stikker han avgårde i en fart. Blir litt overgitt jeg fordi jeg har aldri vært slem eller fæl mot fyren, likevel unngår han meg for en hver pris! Synes det synd jeg, jeg vil helst ikke være uvenn med noen jeg Synst du skal være litt fæl med han, så går han fra å være uvenn til fiende! Tenkt hvor kult det må være å ha en fiende da! Har skikkelig lyst på en erkefiende, men skyr jo konflikter som pesten og er overall en ok kar, så sliter litt med å finne en.
Erebus Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Så program om russiske fengsler. Der hadde de helt enorme hunder i bur i tilfelle noen av fangene skulle stikke av. Ser ganske riktig ut på de bildene der og, selv om det er sjukt... finner du navnet til programmet?
wicky124 Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Herlig Ingenting er som å høre på nordlendinger banne nordlendingen min banner på urdu
Erebus Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Godt mulig Breivik er på gata igjen før han er 50... vi har nå engang 21 års maksstraff her i landet. Syk tanke egentlig. Breivik får helt sikkert 21 år uten mulighet for reduksjon pga. god oppførsel. Resten av sin levetid vil han ganske sikkert få sikring/forvaring. I praksis vil han derfor få frihetsberøvelse for livstid. Vel... villkåret for forvaring er fare for gjentagelse. Hvis Breivik innser uhyrlighetene i det han har gjort underveis i soningen, er det ikke noe i veien for at dette kan unngås. Uavhengig av hvor alvorlig forbrytelsen han har gjort er, kan man ikke holde noen i forvaring med mindre det er sjanse for at han gjør det samme igjen når han slipper ut... Så det er faktisk ganske store sjanser for at vi ser Breivik ute igjen om 21 år i lengste fall, tilbake i atføring, med bolig og turer på butikken og i bybildet.. Merkelig tanke egentlig, men det er vel kanskje prisen å betale for det rettssystemet vi har i dag..
noekult Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Så program om russiske fengsler. Der hadde de helt enorme hunder i bur i tilfelle noen av fangene skulle stikke av. Ser ganske riktig ut på de bildene der og, selv om det er sjukt... finner du navnet til programmet? Det gikk på norsk National Geographi for noen uker siden. Tror fengslet het Black Dolphin eller noe sånt.
Jordfræsar Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Herlig Ingenting er som å høre på nordlendinger banne nordlendingen min banner på urdu Haha... du som lærer hu gloser?
Nytern Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Så program om russiske fengsler. Der hadde de helt enorme hunder i bur i tilfelle noen av fangene skulle stikke av. Ser ganske riktig ut på de bildene der og, selv om det er sjukt... finner du navnet til programmet? Så dette programmet jeg og.. Er ett national geographic program som heter "Russias toughest prisons". For the first time, three prisons across Russia unlock their doors to an international film crew. From a Siberian prison camp where temperatures plummet to 50 below to the highest security prison, where cannibals, terrorists and serial killers will live out the rest of their days, caged like animals. And, a pass inside infamous Vladimir Central — at over 200 years old, it’s held an estimated one million inmates. Inside Black Dolphin, a cannibal talks openly about his crime, divulging how he boiled, fried and ate his murder victim. In Vladimir Central, a convict opens up about killing his brother-in-law for disturbing his daughter’s peaceful night’s sleep. And inside a Siberian prison camp, we meet two friends about to go their separate ways when one gets paroled. Må følge med på sånt jeg som kjører sovjetbrakke.
knut_olestad Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Det har en gang i blant blitt diskutert litt rundt lokalaviser og skrivefeil her inne, nå la jeg merke til noe på statusen til en av våre lokale journalister, og man kan jo begynne lure når de ikke engang kan ordet restaurant.. Eller restuaruant som hun kaller det..
noekult Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Verdens kuleste van returnerer :D http://www.foxnews.com/leisure/2011/11/ ... to-europe/ Jeg vil ha en sånn en i svart og rødt. VW Pulevan.
dutten Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 heller en ekte gammel type 2 enn den typen der.. svigers har jo 3 slike på tunet^^ lurer på om jeg ikke skal reustarere den ene i vinter
Anbefalte innlegg