SofaKingFresh Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Fet video! Men, det kan vel ikke vært sunt for den bilen å kjøre rundt på grusveier og grusbanen? Forøvrig så er det en av mine store drømmer, å eie en F1 bil, og kjøre på hovedveien
Erik89 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Tror ikke de bryr seg så veldig Kul video ja, takk fish ;D
316 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Kjexx: Lever irc enda? Sikkert 10 år siden sist jeg var der. Hehe.
spruddel Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Er det gjennomkjøring om du ikke kjører gjennom hele veien da? Hvis du stoppet før du hadde kjørt gjennom hele veien og snudde etter du plukket opp kompisen din, så burde det vært lov?
StianA Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Er det gjennomkjøring om du ikke kjører gjennom hele veien da? Hvis du stoppet før du hadde kjørt gjennom hele veien og snudde etter du plukket opp kompisen din, så burde det vært lov? Er gjennomkjøring hele veien ja, han bor på enden av denne veien så jeg har ikke lov og kjøre der uansett egentlig Men de burde ha stoppa meg og gitt meg bot? kommer ikke plutselig i posten?
fish Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Er det gjennomkjøring om du ikke kjører gjennom hele veien da? Hvis du stoppet før du hadde kjørt gjennom hele veien og snudde etter du plukket opp kompisen din, så burde det vært lov? Er gjennomkjøring hele veien ja, han bor på enden av denne veien så jeg har ikke lov og kjøre der uansett egentlig Men de burde ha stoppa meg og gitt meg bot? kommer ikke plutselig i posten? Åssen får du det til at når det er GJENNOMKJØRING FORBUDT så har ikke du lov til å kjøre der? Du har lov til å kjøre inn den veien, men ikke ikke igjennom til neste veg, som gjerne er en kryssende veg. Dvs inn, snu, kjøre tilbake. Åssen så skiltet ut?
VegarVS Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 nei, idag SKAL vinterhjula på bilene! tar ikke flere sjanser nå
wicky124 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Gjennomkjøring er vel om man kjører inn gaten, igjennom, forbi, og ut på andre enden... Om man stopper og henter noen i gaten, eller har andre relaterte stopp, så er det lov
wicky124 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Ikke no mer enn at jeg kjører i ringer rundt vraket ditt...selv med slurete jasse
Thundercoil Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Turbo havari, svinghjul og dyser er tre stikkord som kan gå galt. Turbo havari, Check Svinghjul, Check Dyser, Not yet. Når jeg hadde E34 525, hadde samboeren E34 520. Når jeg hadde E36 320, hadde hun E36 318is Men vi solgte begge E36ene og kjøpte E46 320d sammen. Hun jobber midt i sentrum, så er veldig kurant med bussen. Jeg er litt mer overalt, så får fint lite søvn uten bilen. Hehehe. Men ja, det viktigste er at damene velger BMW!
asv Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Kjexx: Lever irc enda? Sikkert 10 år siden sist jeg var der. Hehe. irc lever i beste velgående enda Jeg bruker det fast Vi er en ganske så stor gjeng på bilforumets kanal på efnet til enhver tid
Erebus Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Ikke no mer enn at jeg kjører i ringer rundt vraket ditt...selv med slurete jasse Når henter du ut hvite skilt da?
Anbefalte innlegg