Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fet video!

Men, det kan vel ikke vært sunt for den bilen å kjøre rundt på grusveier og grusbanen?

Forøvrig så er det en av mine store drømmer, å eie en F1 bil, og kjøre på hovedveien :D

Skrevet

Er det gjennomkjøring om du ikke kjører gjennom hele veien da? Hvis du stoppet før du hadde kjørt gjennom hele veien og snudde etter du plukket opp kompisen din, så burde det vært lov? :P

Skrevet
Er det gjennomkjøring om du ikke kjører gjennom hele veien da? Hvis du stoppet før du hadde kjørt gjennom hele veien og snudde etter du plukket opp kompisen din, så burde det vært lov? :P

Er gjennomkjøring hele veien ja, han bor på enden av denne veien så jeg har ikke lov og kjøre der uansett egentlig ;)

Men de burde ha stoppa meg og gitt meg bot? kommer ikke plutselig i posten?

Skrevet

Er gjennomkjøring hele veien ja, han bor på enden av denne veien så jeg har ikke lov og kjøre der uansett egentlig ;)

Men de burde ha stoppa meg og gitt meg bot? kommer ikke plutselig i posten?

Åssen får du det til at når det er GJENNOMKJØRING FORBUDT så har ikke du lov til å kjøre der? Du har lov til å kjøre inn den veien, men ikke ikke igjennom til neste veg, som gjerne er en kryssende veg. Dvs inn, snu, kjøre tilbake. Åssen så skiltet ut?

Skrevet

Gjennomkjøring er vel om man kjører inn gaten, igjennom, forbi, og ut på andre enden... Om man stopper og henter noen i gaten, eller har andre relaterte stopp, så er det lov :)

Skrevet
Turbo havari, svinghjul og dyser er tre stikkord som kan gå galt.

Turbo havari, Check

Svinghjul, Check

Dyser, Not yet.

Når jeg hadde E34 525, hadde samboeren E34 520.

Når jeg hadde E36 320, hadde hun E36 318is

Men vi solgte begge E36ene og kjøpte E46 320d sammen.

Hun jobber midt i sentrum, så er veldig kurant med bussen.

Jeg er litt mer overalt, så får fint lite søvn uten bilen. Hehehe.

Men ja, det viktigste er at damene velger BMW! :D

Skrevet
Kjexx: Lever irc enda? Sikkert 10 år siden sist jeg var der. Hehe.

irc lever i beste velgående enda :) Jeg bruker det fast :P Vi er en ganske så stor gjeng på bilforumets kanal på efnet til enhver tid :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...