Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

RETT utafor her så stod det enda en E28 gitt. Bråbrems, løpe ut, ta bilde for å kunne dele senere, sette seg i bilen, glise resten av kvelden. Ja, det skal så lite til for å glede bilgutten i meg av og til :)

lebrmxq8238f9x33vvtr.jpg

Bra test av nye 3-ern og btw., for de som ikke følger med i den "offisielle" tråden:

Skrevet

Ja, og han er ganske hensynsløs ellers. Han testa nye M5en og gav den endel slakt, f eks. Lover bra.

Jeg tar en sort Touring med brunt skinninteriør og sorte pianolister :)

Skrevet
Sitter å ser på Top Gear sin tribute til den ultimate racesjåføren noen sinne, nemlig Ayrton Senna da Silva.

Jeg er ganske enkelt, målløs.. Tror ikke man finner noen som er like god til å kjøre som den fyren. Uansett, hvem man har. Ingen klarer å matche Senna..

http://www.youtube.com/watch?v=aNmqn3heGgE

Denne er verdt og så! så har man Senna 2010 en film om han.

Liker når han forteller at han kjørte underbevist, gikk ut av bilen for og se feilene sine, inn igjen og rette opp de. han knuste Prost med 1.5 sekund rundt monako under kvalik

"You think you have a limit. As soon as you touch this limit. something happens and suddenly you can go a little bit further.

With your mind power, your determinetion, your instict and the experince as well.

You can fly very high"

Skrevet
Sitter å ser på Top Gear sin tribute til den ultimate racesjåføren noen sinne, nemlig Ayrton Senna da Silva.

Jeg er ganske enkelt, målløs.. Tror ikke man finner noen som er like god til å kjøre som den fyren. Uansett, hvem man har. Ingen klarer å matche Senna..

http://www.youtube.com/watch?v=aNmqn3heGgE

Denne er verdt og så! så har man Senna 2010 en film om han.

Liker når han forteller at han kjørte underbevist, gikk ut av bilen for og se feilene sine, inn igjen og rette opp de. han knuste Prost med 1.5 sekund rundt monako under kvalik

"You think you have a limit. As soon as you touch this limit. something happens and suddenly you can go a little bit further.

With your mind power, your determinetion, your instict and the experince as well.

You can fly very high"

Uten tvil en fantastisk sjåfør, men han hadde en ganske mørk side ved seg som var det som tildels gjorde at han var så stor som han var. Han trakk seg aldri og satset livet i 50-50 situasjoner. Hvis ikke de han var i klinsj med hadde trukket seg, ville begge dødd osv.

Det tar naturligvis ingenting vekk fra han, men det at Senna døde på banen var ikke akkurat overraskende.

Skrevet

Shit så uprofesjonelt å skrive sånn som "nb!svarer jeg ikke så må du ringe for da er jeg tom på kortet:P..."

Forøvrig også en fin setning: "bilen er hel og pen og se på fresh farge så på bildene etter jeg la ut bilen at blinklys er borte men di er der men bilde er visst tatt på ett dårlig tidspunkt hehe dreiv og sku bytte brakett på lampene akk i det bilde blei tatt så nå sitter det på klarglass blinklys med chrom bakgrund og for og ikke glemme den lyddempern som følger med er faen meg 5"utblås"

Faen meg 5"utblås!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...