Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt med niesa mi på 1,5 år på fanget og kikka på nye F30 på You Tube, ho var mer engasjert i BMWen enn det ho pleier å være med barnetv :wink: Ho har jo førøvrig gjort det klart at ho foretrekker å kjøre i E90en min i stede for mammaens Mondeo, finner roen med en gang ho kommer over i fra Forden :wink: Jeg aner en spirende BMW interesse :D

Skrevet

I helga så kommer den 12 år gamle lillebroren til dama på besøk. Har dere noen morsomme forslag til hva vi kan ta han med på i Oslo området? :)

Hittil har jeg kommet frem til laserkrig og kino, men skulle jo gjerne ha hatt enda mer å finne på. Husker jo hvordan det er å være 12 år..man blir fort rastløs hvis det ikke skjer noe, hehe.

Gocart er han dessverre ikke høy nok til å kunne kjøre.

Skrevet

Inge dumme forslag der. Blir det oppholdsvær så er grillings en knall idé!

Utrolig at jeg ikke har tenkt på bowling :P

Noen flere?

Skrevet
Ikke dumt! Åpen på søndag også. Det er gull.

Har aldri vært der selv... må nesten ta meg turen... Er faktisk ganske mye artig å finne på i oslo... dessverre så har man aldri tid...

Skrevet
Jepp, sitte hjemme dag inn og dag ut arbeidsløs... ;)

Akkurat nå synst jeg såpass synd på meg selv at jeg misunner deg, men vet jo selvsagt at min situasjon ikke kan sammenlignes med din.

Stå på på søkerfronten, dukker nok rette jobben opp til slutt! Pleier ordne seg for snille gutter. Men aldri for meg!

Skrevet

Jobbmarkedet (ifølge min mening) er ganske umulig for tiden... Er mye jobber der ute, men sykt mange søkere...Og det er alltid noen som er bedre enn deg som søker på samme jobb som deg....

Driver og søker etter budsjåfører her hos oss, og selv om vi spesifiserer "må snakke norsk og ha egen varebil" så kommer det folk med store språkproblemer uten bil og søker... Hatt 5 intervjuer idag, null ansettelse foreløpig...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...