Erebus Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 hehe.... countdown to " Du, sånt gidder jeg ikke finne meg i!" reply... 3 2 1.....
VegarVS Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 hehe.... countdown to " Du, sånt gidder jeg ikke finne meg i!" reply...3 2 1..... faktisk den første kommentaren du har hatt, som jeg synes er henimot morsom
Erebus Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 hehe.... countdown to " Du, sånt gidder jeg ikke finne meg i!" reply...3 2 1..... faktisk den første kommentaren du har hatt, som jeg synes er henimot morsom Selv blinde høner finner korn iblandt vet du
Erebus Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Eventuellt noe om "minstemann" og eksosen bak og 4 sylindre...
noekult Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Jeg er glad i bilen min, til tross for rekkefirerhandicappen
VegarVS Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 hehe.... countdown to " Du, sånt gidder jeg ikke finne meg i!" reply...3 2 1..... faktisk den første kommentaren du har hatt, som jeg synes er henimot morsom Selv blinde høner finner korn iblandt vet du der kom den..
Fredrik 90 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Det er jo nesten ikke mulig for han å levere fra seg bilen på service uten at mekanikerne spinner seg en tur. Såpass grom motorisering er sjelden vare for verkstedene å se. Kommer alt ann på hvilket verksted det er da, men nekter å tro at det er nødvendig å kjøre en 3 mils kjøretur med snittforbruk på rundt litern etter en service! kjørte akkurat X6 4.0d Det er rå dieselbil, et klart eksempel på at vi har hatt en revolusjon på diselmotorer de siste 20-30 åra Kjørte en X6 3,5d Hartge med 330 hk, den sorte som sto hos dere vettu! Røska rimlig bra den ja Tror BMW med rekkesekseren er mer regelen enn unntaket? Er vel bare i avgiftstunge land som Norge, Danmark og Hellas osv. rekkefirere har toppet salget i nyere tid? Også har man jo de titusenvis av rekksekserne i 520i/320i E34/E39/E36/E46... ///M-bil er lov å skryte masse av, jeg ser på ///M-eiere som en egen rase innenfor BMW-entusiaster Må ha en ekte ///M-bil en dag ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M (ja jeg er teit, for mye sukker i te-koppen...) Det stemmer! 325 og 330 er MYE vanligere i f eks Tyskland eller Sverige mens her i Norge gjorde avgiftene sitt at at en 320 blei dyr nok, MEN bruktprisene på 325 og 330 har kommet seg veldig godt ned og de er populære importbiler så man ser flere og flere E90er med dobble stusser! Man har to type BMW entusiaster, de som vanlig BMW og de med M BMW! Hadde valgt Sofa sin undermotoriserte E92 foran Fredrik90 sin "blodstrupmoen E90" anytime. Erebus, den kommentaren måtte komme fra deg, Wicky eller Superturbodiesel eller hva han nå kaller seg. Da er så fint at man kan velge selv hva man vil ha, jeg selv synes det er upraktisk med to dører og kunne aldri hatt en coupe som bruksbil! Sofa fikk kun svar på tiltale, vil han cruise så kjøper han bilen som passer best for ham til det! Jeg er ikke så opptatt av cruising men tenker litt mer motor og plass og velger bil etter det Smaken er som baken Syntes bare at du er veldig kjepphøy med den seksergreia hele tiden Jeg tenker bare som så at sekser er ett BMW varemerke, dette er ett BMW forum for BMW folk og da burde det vel være lov å holde på at man faktisk har en BMW med sekser! Trodde ikke janteloven hadde så fast feste her inne
spruddel Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Åh, det er godt å leve, spesielt når man har 2 bmw-er med 6 sylindre som får tilført riktig drivstoff.. Mmmmmm
VegarVS Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Åh, det er godt å leve, spesielt når man har 2 bmw-er med 6 sylindre som får tilført riktig drivstoff.. Mmmmmm heldiggrisen! vet at neste bmw produkt blir nok med 6`r.. men må si at jeg liker svevet på 6`r diesel ganske godt..
knut_olestad Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 http://www.abcnyheter.no/livet/2011/11/ ... barnehagen Stygge saker
noekult Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Åh, det er godt å leve, spesielt når man har 2 bmw-er med 6 sylindre som får tilført riktig drivstoff.. Mmmmmm Du har helt korrekt motor og det har du alltid hatt pluss i boka mi for Rekkesekser, 3 liter, bensin, produsert av BMW Sett den i en fin coupe med motor foran og seksgirs kasse i midten og bakhjulstrekk - definerer vel hva en ordentlig sportsvogn i klassisk forstand skal være
Erebus Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Den motoren - kom den i andre modeller enn E65 egentlig Waqqy?
Anbefalte innlegg