316 Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 50 eller 60 000? Valget er RIMELIG enkelt: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31973806 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32000919
evi Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Hm.. M30'n har begynt å slå seg vrang. Dør på tomgang iblandt når den er varm. Noen tips om hvor jeg burde starte feilsøkinga?
powerfulglenn Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Er det noen som har litt peiling på Lån? Kan jeg være under 18år og få lån hvis foreldrene liksom er med? Eller hvordan fungerer det? Prøvd og lest meg fram.. men det stod bare 18år... Vil så gjerne ha en E38
flonoen Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Om du har en lokalbank som foreldrene dine bruker også, begge har ryddig økonomi og lån der fra før, så burde det gå greit å få de til å stille som kausjonist på lånet. Men tror ikke du kan rekne med noe gullrente. Fordelen med lokalbank framfor større bank med lavere rente opplevde jeg for to mnd siden. Flyttet lønnsinngang over til Gjensidige bank og ble totalkunde der for en grei rente på huslån i forhold til lokalbanken. Snakket med lånefyren min der for å få lånt 80k ca til M3, det tok 3 dager før de fant ut at det ville de ikke. Ringte lokalbanken, fikk låne 80k uten sikkerhet og uten pant i bil over telefon. Pengene var på konto etter noen minutter, papirene ble sendt i posten i ettertid. Blir nok å beholde lokalbanken ved sida av Gjensidige, til de gangene jeg får dumme innfall i framtida.
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Hau!!! Ble frakjørt av en Golf nå... Så splitter ny ut, og hadde en potte i hvert sitt hjørne av rævva. GTI eller GTD eller noe lignende? Mye hester er det i disse? Han begynte i førstegir, jeg begynte i andregir... Når vi kom opp i tredje begge to så tok jeg han igjen, men da måtte jeg bremse for å gi plass til han, ellers hadde han kjørt seg i hjel!Litt unfair at jeg ikke var klar over at han kom, ellers hadde jeg starta i første jeg og! Og tatt'en! I tilfelle det kommer noen paragrafryttere her så gikk det ikke over førerkortbeslag-fart! Hvis den hadde en potte på hver side bak så var det Golf 6 GTI og disse har 210 hk, med DSG er også disse grådig kjappe! Er alltid gøyalt med litt kappkjøring så lenge det foregår under kontrollerte former Er en ung kar her i området som kjører hvit E92 og hver gang jeg ser han så kjører han som ett svin, havna bak ham for en liten stund siden og da blei det til at vi "lekte oss litt"! Fy fillern å han kjørte, hadde jeg hatt samme motor som han (Oval bakstuss betyr at han hadde 320 I eller D) så hadde jeg ikke hatt sjans til å henge på! Tok ham greit på slettene men i svingene var han ikke glad i å bremse, men så kom langstrekka og jeg satte inn nådestøtet å dro forbi!
Dirty Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Hvorfor får orkaner dame navn? Jo fordi de er ville og våte når de kommer, å tar med hus og bil når de drar! haha!
R Andersen Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Minner (igjen..) på at dette er en diskusjonstråd, ikke en chattetråd.
Dirty Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 50 eller 60 000?Valget er RIMELIG enkelt: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31973806 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32000919 ÅI den ix'n var priset riktig Nesten så jeg må ringe på den. den 325n så hakke sliten ut spørr du meg
joachim sørlie Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 vinterbil det! bare og ringe, skader jo ikke!
Erebus Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Hau!!! Ble frakjørt av en Golf nå... Så splitter ny ut, og hadde en potte i hvert sitt hjørne av rævva. GTI eller GTD eller noe lignende? Mye hester er det i disse? Han begynte i førstegir, jeg begynte i andregir... Når vi kom opp i tredje begge to så tok jeg han igjen, men da måtte jeg bremse for å gi plass til han, ellers hadde han kjørt seg i hjel!Litt unfair at jeg ikke var klar over at han kom, ellers hadde jeg starta i første jeg og! Og tatt'en! I tilfelle det kommer noen paragrafryttere her så gikk det ikke over førerkortbeslag-fart! Hvis den hadde en potte på hver side bak så var det Golf 6 GTI og disse har 210 hk, med DSG er også disse grådig kjappe! Er alltid gøyalt med litt kappkjøring så lenge det foregår under kontrollerte former Er en ung kar her i området som kjører hvit E92 og hver gang jeg ser han så kjører han som ett svin, havna bak ham for en liten stund siden og da blei det til at vi "lekte oss litt"! Fy fillern å han kjørte, hadde jeg hatt samme motor som han (Oval bakstuss betyr at han hadde 320 I eller D) så hadde jeg ikke hatt sjans til å henge på! Tok ham greit på slettene men i svingene var han ikke glad i å bremse, men så kom langstrekka og jeg satte inn nådestøtet å dro forbi! Ja du forsvinner vel ut av sidevinduet om du ikke bremser litt i svinga, med de setene dine Neida. Ovale bakstusser er jo ingen match for hartge-monsteret ditt. Minstemann under panseret holder ikke mot dieseldyret fra hisøya
Dirty Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Hau!!! Ble frakjørt av en Golf nå... Så splitter ny ut, og hadde en potte i hvert sitt hjørne av rævva. GTI eller GTD eller noe lignende? Mye hester er det i disse? Han begynte i førstegir, jeg begynte i andregir... Når vi kom opp i tredje begge to så tok jeg han igjen, men da måtte jeg bremse for å gi plass til han, ellers hadde han kjørt seg i hjel!Litt unfair at jeg ikke var klar over at han kom, ellers hadde jeg starta i første jeg og! Og tatt'en! I tilfelle det kommer noen paragrafryttere her så gikk det ikke over førerkortbeslag-fart! Hvis den hadde en potte på hver side bak så var det Golf 6 GTI og disse har 210 hk, med DSG er også disse grådig kjappe! Er alltid gøyalt med litt kappkjøring så lenge det foregår under kontrollerte former Er en ung kar her i området som kjører hvit E92 og hver gang jeg ser han så kjører han som ett svin, havna bak ham for en liten stund siden og da blei det til at vi "lekte oss litt"! Fy fillern å han kjørte, hadde jeg hatt samme motor som han (Oval bakstuss betyr at han hadde 320 I eller D) så hadde jeg ikke hatt sjans til å henge på! Tok ham greit på slettene men i svingene var han ikke glad i å bremse, men så kom langstrekka og jeg satte inn nådestøtet å dro forbi! Ja du forsvinner vel ut av sidevinduet om du ikke bremser litt i svinga, med de setene dine Neida. Ovale bakstusser er jo ingen match for hartge-monsteret ditt. Minstemann under panseret holder ikke mot dieseldyret fra hisøya Jeg var faktisk på hisøya på fredag, eller var vel på vei ut til hisøya. Da kom det en e92 i 300 hang med etter med 4runneren. men til min store fortvilelse så klarte ikke 2.4 turbodieselen å holde følge Jaguar XKR-S denne hadde passet fint i garasjen http://www.dinside.no/883595/jaguar-xkr-s-en-aapen-drom
VegarVS Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 høres kjent ut den hvite e92`n fra hisøya ja
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Ja du forsvinner vel ut av sidevinduet om du ikke bremser litt i svinga, med de setene dine Neida. Ovale bakstusser er jo ingen match for hartge-monsteret ditt. Minstemann under panseret holder ikke mot dieseldyret fra hisøya Og ellers har du det bra? Er vel strengt tatt ikke setene det kommer ann på, synes de gir nok støtte jeg til å ikke være sportstolene! Er vel strengt tatt dekka det kommer ann på, er kun 225 som står på og langt i fra lavprofil! Men de er nydelige å kjøre på og det er det viktigste for meg. Og det siste faktum at jeg bremser heller ekstra rundt svingene enn å ende opp seks fot under torva høres kjent ut den hvite e92`n fra hisøya ja Mange som har sett den ja! fattern kom hjem her en dag og sa "Hvem i helvette for en idiot er det som kjører rundt i hvit E92 her, makan til idiotkjøring" E92en hadde visst tatt en stygg forbikjøring rett ved barneskolen Er nok mye mulig det er snakk om samme bil selv om jeg vet at det går flere hvite E92er i byen her med oval bakstuss
Anbefalte innlegg