Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har byttet lmm, og lambda. Da står vel, tps, tomgangsreg, falskluft, kamsensor og hjernen igjen.. :?

Skrevet

var og skulle kjøpe "kveldsmat" ista og greier.... tror disse høye herrer har slankeplaner for meg :lol:

383355_2448542085176_1000670532_32697506_905698019_n.jpg

Skrevet

Tenkte å bestille "cover" til iPhonen. Greier ikke å bestemme meg, hvilken farge burde jeg ta?

gb2etuzz7fx4vx30b35p.jpg

Skrevet
Kommer ikke over hvor heldig jeg var. Jeg vet jo hva jeg gjorde som ikke var helt etter boka :P

Selv om du fikk advarsel kan han ha registrert deg i systemet. Så neste gang du blir tatt, kan advarselen bli tatt med og føre til strengere straff ;) må ikke tro at de ikke fører opp biler de ikke stopper. Hehe

Skrevet

Snuser på vinterbil/bruksbil, og tenkte stikke se på denne på torsdag:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31956516

Har jo hatt noen turer til bensinstasjonen den der, med 300k km under beltet. Er dette en risikabel bil med så høy kilometer? At alt skal fungere og være fryd og gammen forventer jeg ikke, men er motor/gir solide greier som tåler såpass med fornuftig vedlikehold? Selger tok oljeskift årlig sa han, og kjørte rundt 8-10k km årlig.

Skrevet

Fræsern: Jeg regner med at jeg er oppført i registeret ja. Men om jeg blir stoppa en gang i f.eks 70 i 50 sona, så kan de ikke ta meg for mer enn bot på fartsovertredelse til og med 20 km/t over gartsgrensa. De kan da umulig si at jeg mister den fordi jeg har blitt stoppet tidligere fordi jeg har kjørt for fort.. Men jeg har vel ingen flere advarsler nei :P Men nå har jeg lært, skal kjøre saktere nå :)

Skrevet
Men nå har jeg lært, skal kjøre saktere nå :)

Da har du selvkontroll på et helt annet nivå enn meg. Greit nok om du synes selv du kjørte "gris" når du ble stoppet, og bestemmer deg for å slutte å kjøre gris.

Jeg er blitt tatt en gang i 100 i 80sone med mc, en gang i 71 i 60sone med bil. Fullstendig forsvarlig begge gangene, ingen barnehage i nærheten, lyst, åpent lende, bra føre, ingen stor fare involvert. To prikker begge gangene. Sa til meg selv etterpå at nå skal jeg faen meg file på fartsgrensen, og sette på trillebårhjul på både sykkel og mc så jeg har god margin på speedometeret, men det går rett og slett ikke. Kjører stort sett 10-15 over fartsgrensa, det er det jeg føler er forsvarlig på stort sett alt av veier her på vestlandet iallefall. 80-sone ut mot Flesland med firefelts motorvei? Hva røyka de folka som satt den fartsgrensa?

Skrevet

Hehe, jeg får tenke på denne gangen hver gang jeg kjører. Har levd på grensen lenge, og nå var jeg heldig som slapp med advarsel. Kjører sjeldent så fort at jeg mister lappen, men ca. 20 over pleide jeg. Får prøve å holde det til maks 10 over under 70 og maks 20 over over 70. Selvfølgelig er det lureste å holde grensen eksakt. Får prøve å vokse på dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...