316 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Drepte årets første flue, og synes det var tidlig. Lurer på hvor den kom i fra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 en positiv ting med lungebetennelse, ei uke uten røyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Har ikke smakt røyk på 6 mnd. Stolt av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Såppass da må bare kjike etter touringe min eller stoner sin svarte 320 coupe eey... var ute å "råna" med en blå 2010 vw touran igår..kansje det var deg jeg møtte kommer sikkert og hilser om jeg ser dere ikveld You do that Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Da ble det ny bil på samboern idag Var på Møller i Trondheim å henta denne idag. 2004 mod Golf 1.6 FSI 116HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 ^ Gratulerer, det er gode biler med fin kvalitetsfølelse Et par slike i familien. Noen ambulansesjåfører her eller? Jeg får stadig større lyst til å utdanne meg som ambulansesjåfør etterhvert, men har ikke peil på hva og hvor lenge man må studere, evt. hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Vg1, helse og sosial må du vel begynne på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hva skal man si..lørdags kveld på en lugar i en liten supplybåt på vei mot Den Helder utafor amsterdam..Ac/dc på full guffe og øl tørst..! GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Gratulerer med tvillingene [space]... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Kan vel kanskje kåres til den som har aller minst å gjøre, som sitter og redigerer bilder av en modellbil på en lørdagskveld... viewtopic.php?f=6&t=183092&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 The well dressed guitar solo... Deep Purple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Neida Mads, du er ikke alene..sitter å "lager" og fikser på bilder i photoshop jeg og så Blei invitert ut, men idag orka jeg ikke..små lei folka her i Nice nå xD haha! Edit: Noekult: Hørt man må ha utrolig bra karakterer..sånn 5-6 i snitt..men bare noe jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Deep Purple - Perfect Strangers... Fredrik vil nok like denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 You say lady gaga, i say Led Zeppelin You say hannah montana, i say AC\DC You say owl city, i say Deep Purple You say jonas brothers, i say The Rolling Stones You say justin bieber, i say Queen You say taylor swift, i say Guns & Roses. 95% of teens these days listen to the same crappy pop songs over and over. if your one of the 5% left who still listen to real music, thunb this up, then copy and paste it to t least 5 video's. DONT LET THE SPIRIT OF ROCK AND ROLL DIE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Bare jeg som har tenkt å se Justin Baby Believers filmen? 1.1 av 10 på IMDB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg