Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Såppass ;) da må bare kjike etter touringe min eller stoner sin svarte 320 coupe ;)

eey... var ute å "råna" med en blå 2010 vw touran igår..kansje det var deg jeg møtte :)

kommer sikkert og hilser om jeg ser dere ikveld :)

You do that ;)

Skrevet

Da ble det ny bil på samboern idag :) Var på Møller i Trondheim å henta denne idag. 2004 mod Golf 1.6 FSI 116HK :)

7y86rq3bam3y6r1zngx1.jpg

Skrevet

^ Gratulerer, det er gode biler med fin kvalitetsfølelse :) Et par slike i familien.

Noen ambulansesjåfører her eller? Jeg får stadig større lyst til å utdanne meg som ambulansesjåfør etterhvert, men har ikke peil på hva og hvor lenge man må studere, evt. hvor.

Skrevet

Hva skal man si..lørdags kveld på en lugar i en liten supplybåt på vei mot Den Helder utafor amsterdam..Ac/dc på full guffe og øl tørst..! GOD HELG!

Skrevet

Neida Mads, du er ikke alene..sitter å "lager" og fikser på bilder i photoshop jeg og så :P

Blei invitert ut, men idag orka jeg ikke..små lei folka her i Nice nå xD haha!

Edit:

Noekult:

Hørt man må ha utrolig bra karakterer..sånn 5-6 i snitt..men bare noe jeg har hørt

Skrevet

You say lady gaga, i say Led Zeppelin

You say hannah montana, i say AC\DC

You say owl city, i say Deep Purple

You say jonas brothers, i say The Rolling Stones

You say justin bieber, i say Queen

You say taylor swift, i say Guns & Roses.

95% of teens these days listen to the same crappy pop songs over and over. if your one of the 5% left who still listen to real music, thunb this up, then copy and paste it to t least 5 video's.

DONT LET THE SPIRIT OF ROCK AND ROLL DIE...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...