Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen i heite hule visste du det? Sett den før eller? Raste fort gjennom Canibeat uten å finne noe.

Skrevet

KIT inkluderer jo alt. Luftbelgene, kompressor, tank og alt av slanger og ledninger.

Skrevet

Jepp, do it. Ett par daga på sjøen og nokken hysa i skuta, så kan du handle på lotten.

Skrevet

Jaa, altså, bilen er ikke ment til å være noe comfort på 4 hjul... Med coilovers så kan jeg selvfølgelig senke rikelig, men det er alltid et max nivå bak.. Har jeg air rides, så kan jeg løfte den som jeg vil under kjøring, og enda mere over ferger og styr.. Ved treff så slippes den så klart i bakken...;)

Lotten er på konto, og hyse fisker vi fortsatt ikke :)

Skrevet

Takk Knut :) Får sende de en mail i morgen og høre.. Fant en del annet snacks også på ulike sider, så vi får se.. Hadde vært rått! 8)

Skrevet
Da håper jeg bare det går bedre med bilhentingen din, enn det gjorde med min. ;)

Etter 3 forsøk på å komme meg over fjellet til E6, prøvde jeg meg på E39 istedet, og nå ser det ut til at jeg bare må kaste inn flagget og campe i Molde. Fergene har nok sluttet og gå før jeg kommer meg dit.

Gratulerer forøvrig. Tipper du kommer til å bli fornøyd. ;)

Mellom Molde og Trondheim er det bare Halsa - Kanestraum som er igjen av ferger, å den går døgnet rundt. ;)

Går tidligst 04.30.. ;)

Skrevet
Åssen i heite hule visste du det? Sett den før eller? Raste fort gjennom Canibeat uten å finne noe.

Et brennende interesse for felger? :oops:

Disse US hjula er jo mye det samme også..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...