Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så gjennomsnittsinntekten i Norge er ca 25% høyere enn i Sverige, kostnadsnivå på forbruksvarer som matvarer, hygiene, klær osv kan jeg tenke meg er ca 15-20% høyere i Norge enn Sverige, mens biler koster gjerne 2-3-400% mer her, og allikevel synes du ikke det er særlig hårreisende med bilprisene vi har?

Si meg? Kan ikke du lese? Prøv å les innlegget over her og gjerne det på forrige side! Jeg skal gjøre det litt lettere for deg

Men ja, de norske bilavgiftene er helt på bærtur

Er vel ingen som har påstått at prisene i Norge er greie, de er fullstendig på trynet! Selv om det hjalp bittelitt med avgiftsreduksjon nå på nyåret så er det bare toppen av isfjellet hva bilavgifter angår

Har du ikke skjønt at jeg misliker Norske avgifter like mye som alle andre så er du stokk dum!

Skrevet

Bra tilbud hos elkjøp nå:

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og- ... -bilstereo

Genial spiller, ha spotify på ifonen og sett deg inn i bilen, den kobles opp automatisk, og du bruker knappene på spilleren til å styre mobilen. Kun play, neste og forrige som funker opp mot spotify mener jeg, men bruker man ipod er det mer funksjonelt. Og så har man jo aux og usb inngang, for de neandertalene som enda ikke har blitt trådløse.

Hadde en slik i gamlebilen som jeg kjøpte i Dubai (nesten samme type, litt eldre), og den var gull til bt'en plutselig slutta å funke. Men det gjør jo ikke noe om man kjøper hos elkjøp i Noreg, da kan man jo bare reklamere og få det fikset.

Skrevet
Vi får trøste oss med at vi i Norge tjener MYE mer enn Svenskene og at vi har mye snillere banker! Over 600 000 kr er veldig mye penger for en vanlig Svenske mens man trenger ikke å være så veldig velstående i Norge for å kjøpe bil til 600 000 kr! Men ja, de norske avgiftene er helt på bærtur :roll:

Dette las jeg, 25% økning i gjennomsnittslønn er altså MYE mer enn svenskene? Når kostnadsnivået samtidig i snitt sikkert ligger på den samme økningen?

Hvorfor bli så jævla frampå? Skjelle meg ut og kalle meg stokk dum, når jeg bare påpeker idiotien i en av postene dine?

Skrevet
Shit de var tøffe Kjexx! Tror du at med litt byggskum og pågangsmot jeg får de til å passe e34'en min?

Jeg hater lexus lykter på e36.

Skrevet
Shit de var tøffe Kjexx! Tror du at med litt byggskum og pågangsmot jeg får de til å passe e34'en min?

Jeg hater lexus lykter på e36.

+ 1 million

Verste BMW-tilbehøret til uansett BMW-modell i hele historien.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...