Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så usannsynlig da, man ser jo det i løpet av minutter før handelen skjer... Min bil har kjørt 124000 km. nå og den var helt strøken i motorrom, bagasjerom og 99% av interiøret ved kjøp for 2000 km. siden. Rattslitasje, seteslitasje osv. Mye selv teknisk handicappa som meg kan se etter også mtp. lav kilometerstand :)

Man ser det veldig fort, men går nok ikke ann å dømme med sikkerhet ut i fra de bildene der... Må sees i virkeligheten...

Edit; Men husk at det er en gammel bil, så den er neppe teknisk 100%, så sjekk nøye uansett... Flott bil, hadde jeg hatt penger og plass :)

Skrevet

Får man S38B36 Godkjent i Vognkortet på En E30? Eller er det for mye power i forhold til hva som er godkjent for en E30, her i Norge, uten om å måtte reise til tyskland og vise den der?

Skrevet

Det finnes hvertfall godkjente E30´er med den motoren. Men det er ikke sikkert det er like lett i dag som det var før....

Yngvejos vet sikkert dette.

Han skrev for noen sider siden hvor mye effekt en e30 kunne godkjennes med. og mener det var 300+++

Skrevet
Er det så usannsynlig da, man ser jo det i løpet av minutter før handelen skjer... Min bil har kjørt 124000 km. nå og den var helt strøken i motorrom, bagasjerom og 99% av interiøret ved kjøp for 2000 km. siden. Rattslitasje, seteslitasje osv. Mye selv teknisk handicappa som meg kan se etter også mtp. lav kilometerstand :)

Man ser det veldig fort, men går nok ikke ann å dømme med sikkerhet ut i fra de bildene der... Må sees i virkeligheten...

Edit; Men husk at det er en gammel bil, så den er neppe teknisk 100%, så sjekk nøye uansett... Flott bil, hadde jeg hatt penger og plass :)

Ut fra hva man ser av setene i bildene i annonsen ser den iallefall mer sliten ut en 90k km. Men igjen, bilder kan lyge.

Skrevet
Får man S38B36 Godkjent i Vognkortet på En E30? Eller er det for mye power i forhold til hva som er godkjent for en E30, her i Norge, uten om å måtte reise til tyskland og vise den der?

330 hk visstnok, men en S38 kan vel bli i tyngste laget i henhold til reglene om totalvekt ett eller annet?

Skrevet

flonoen: Ja. Jeg stoler aldri på bilder lenger... Hvertfall ikke de som er tatt på vinterstid.

Må ha dagslys under inspeksjon også (funker ikke med bensinstasjonlys, uansett styrke).

Skrevet

330 hk visstnok, men en S38 kan vel bli i tyngste laget i henhold til reglene om totalvekt ett eller annet?

hmm, kjenner dere noen som har en s38 godkjent i vognkortet som jeg kan spørre?

Skrevet
Piggdekk på tråsykkelen da zibiri? Husket du hjelmen din nå da. Og husk å være hjemme til 22.00.

Nei i detta været hjelper det ikke med verneutstyr og rally pigg på sykkern engang.... huff.. :P

Foresten noe fra Skien som hadde visning på sin e39 520 idag eller? En kompis fra sandefjord var og så på og ble bedt om og dra til helvette etter og ha rynka på øyenbryna etter at selger hadde slædda og styra med bilen og holdt tyst om noe små plukk med bilen.... #-o:roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...