rublings Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 ^ Jeg har en kompis som bytta ut E34en sin med en Nissan 100NX... Han sitter inne og griner for tiden (de har forhjulstrekk) Herlig bil om sommern dog, med targatak og veldig lav vekt 100NX ja, uff. Har aldri helt skjønt hvorfor folk kjører rundt i disse bortsett fra at de er billig. Har de gode kjøreegenskaper? Helt greit liksom Ikke helt MX-5 men lave vekta og snertne lyden + taket av på en fin dag = ganske OK kjøreopplevelse De er ikke mye å se på og litt tungsolgte, og pga det kan man gjøre en kupp... 30.000 kr. betalte kompisen, med lav km-stand, ganske strøken bil og kun ei eldre kvinnelig eier. Den kommern til å ha lenge, til den prisen kan selv jeg ha råd hehe Jeg vil ha Mx-5. Du får ikke mer morro/sommerbil for pengene Men er nok sant som du sier, kan nok få mye 100NX for pengene.
KennethW Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 opasb: Har du noen bilder fra sjåførsetet?
B3KK15 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 greit med 100watt xenon på tds vogna Nå skjønner ikke jeg helt cluet med xenon på vinterstid. Tar jo 20 minutter før pæra får nok varme til å gi lys? Eller det bare mine dårlige erfaringer?
opasb Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 opasb: Har du noen bilder fra sjåførsetet? har bare dette lysene juster ca RETT ned i bakken da, pga Snøstorm. men skarpt er det ja
Fredrik 90 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Foresten noe fra Skien som hadde visning på sin e39 520 idag eller? En kompis fra sandefjord var og så på og ble bedt om og dra til helvette etter og ha rynka på øyenbryna etter at selger hadde slædda og styra med bilen og holdt tyst om noe små plukk med bilen.... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32179121 Da holder vi oss vekk fra denne bilen! Akkurat den bilen har jeg sett på til madammen men da vet vi jo at dette er useriøse folk! Idioten påstår bilen er voksenkjørt, dusten kan faen ikke skrive rett i en bilannonse på noen få linjer en gang! Skulle hatt juling!
opasb Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 angående oppvarmingstid på pærene så er det stor forskjell fra kit til kit. har ikke noe problemer med det jeg. skal montere 2 stk hella 3003 compakt til så jeg får "rally vinter stuket"
noekult Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Jeg vil ha Mx-5. Du får ikke mer morro/sommerbil for pengene Men er nok sant som du sier, kan nok få mye 100NX for pengene. Jeg vet, hadde MX-5 selv, sort limited edition (het LE) fra Canada med rødt interiør og masse snasne interiørdetaljer - 1 av 300 Håper virkelig at jeg kan få kjøpt den tilbake en dag, hadde betydd veldig mye. Ble fryktelig glad i den bilen. Bare å kjøpe MX-5, koseligere gjeng med eiere skal du lete lenge etter Også kan man parkere over alt, forsikre lavt, kjøre driftsikkert, ha latterlig lave vedlikeholdskostnader og pumpe opp bilen med steroider hvis den blir for pinglete. Beste med bilen dog, bortsett fra at det er en usnobbete cab, er det at du kan dra den helt ut på norske veier uten å sette andre eller førerkortet ditt i fare
rublings Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Ja jeg så en god del på Mx-5, og gjør det fortsatt egentlig. Vil helst ha en NB-FL eller en NA, men vet ikke om jeg får plass i en NA. Prøvesatt en MSM NB i sommer, og det var litt trangt for å si det slik. Er jo en på Mx-5 forumet som har slik Limited Edition, Leopold som bilen er døpt NB-FL med kompressor, senk og noen breie felger, så har du kanon bil som kjører fra mye. Evt en NA 1.8 med samme specs. Vi får se til sommeren igjen
hermanoo90 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Okei, men får man S50B32 godkjent i en E30? ( 321 HK og 350NM) (grensene sies å være 330HK og 350NM)
noekult Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Ja jeg så en god del på Mx-5, og gjør det fortsatt egentlig. Vil helst ha en NB-FL eller en NA, men vet ikke om jeg får plass i en NA. Prøvesatt en MSM NB i sommer, og det var litt trangt for å si det slik.Er jo en på Mx-5 forumet som har slik Limited Edition, Leopold som bilen er døpt NB-FL med kompressor, senk og noen breie felger, så har du kanon bil som kjører fra mye. Evt en NA 1.8 med samme specs. Vi får se til sommeren igjen Hehe, kjenner eiern jeg, han bor 2-3 minutter unna - der snakker vi skikkelig MX-5 entusiast! Han ville se på min E28, må få ringt han, veldig hyggelig og hjelpsom fyr. Ja, bestekameraten min ville selge sin C-klasse og kjøpe seg MX-5 han også, men den var for trang, rett og slett. Åååh, faen a, fikk så lyst på en slik igjen... Men skal jeg ha MX-5 igjen skal jeg kjøpe min gamle og aldri selge den igjen... Helt rått hvor god den er å kjøre på svingete vei...
Jordfræsar Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Av erfaring er originale tennere best uten tvil. Tenner på sekundet kontra jallasaker som tenner alt fra 4-5 sekunder til 10-20! Har ennå til gode å finne en jallatenner som tar det på sekundet!
knut_olestad Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Tøft: http://www.bt.no/bilogmotor/article91871.ece Opimisten sin det: http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... mId1403548
Concep Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 kult sitat fra gammern: Å jekke ned overkule ungsauer i blanke BMW'er med denne boblen, er det kjekkeste han vet.
knut_olestad Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Hadde ei fet samling biler den karen der http://www.osterfjordenmc.com/picture_l ... index.html
Anbefalte innlegg