Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har noen av F10 sine motorer rekkesekser med bensin uten turbo nå??

Kjør på med bensinbil så lenge du kan, er faen ikke lenge til før 5-ern har 1,6 liter med 5 turboer og prompelyd...

Den dagen gruer jeg meg faktisk til, helt seriøst!

Per dags dato så leveres det ikke suge rekkeseksere i F10! Vi hadde som kjent 523I og 528I men 523en gikk ut og blei erstattet med firesylindra 520I og 528en fikk fire sylindre og turbo! Samme med Z4 hvor innstegsmodellen var 23I på 3,0l og 204 hester, denne er nå byttet ut med en ekkel firesylindra fysak på 184 hester og 2,0 liter! Er til å grine av :(

Så det gjelder F10 er kun 535 bensin og diesel som er rekkesekser i 5-serien idag, neste hakk er V8ern i 550I (ikke at det er noen gal maskin da) Men jeg har ett håp om at motoren som står i F12 640I kan komme under panseret i F10 som 540I for å tette hulet mellom 535I og 550I :)

Skrevet
Noen som kjenner mer til denne bilen? Om motor er skiftet er det vel normalt å skrive det i annonsen?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32011620

Fordi for fire år siden:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=11943082

Ser ut til at det er byttet speedometer, han har jo satt inn noe sånn UFO liknende greier og da har smartingen rett og slett bare tatt den kilometerstanden som står i det nye! Send han en link til den gamle annonsen så se reaksjonen hans :)

Kikka litt på You tube i stad (ja kjerringa jobber sent og jeg kjeder meg :wink: )

Er nok en grunn til at You Tube er full av sånne Russian car crash videoer! Det er klart at i et land der trafikkregler, fartsgrenser og promillegrenser er totalt fraværende så blir det jo mye "artige tillfeller" langs veiene! Vodka utsalg på bensinstasjonene gjør det vel heller ikke bedre! Det går i 120 km/ inne i byen, 8 felt i bredda og ti tusen biler i alle rettninger :roll:

God underholdning for oss i den "siviliserte" delen av verden når vi kjeder oss :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=d4RB7sU4 ... re=related

Skrevet
Er nok en grunn til at You Tube er full av sånne Russian car crash videoer! Det er klart at i et land der trafikkregler, fartsgrenser og promillegrenser er totalt fraværende så blir det jo mye "artige tillfeller" langs veiene! Vodka utsalg på bensinstasjonene gjør det vel heller ikke bedre! Det går i 120 km/ inne i byen, 8 felt i bredda og ti tusen biler i alle rettninger :roll:

Var i Russland for to måneder siden. Ganske bananas noen taxisjåfører ja. En så på film mens han kjørte, men det værste var en som kjørte 80-100 gjennom trange gater og dreit totalt i fotgjengere. En dame var komt halvveis ut i veien, snur seg og ser bilen komme mot henne i hysterisk fart, hopper et steg tilbake og sneier speilet. SYKT. Hadde nok ikke vert i live i dag om hun ikke hadde snudd seg og observert bilen. Taxisjåføren brydde seg ikke, verken før eller etter. Han hadde øynene på veien framfor seg, men hadde vel en dårlig dag på jobb. Han ble overhøvla så det holdt av en kollega som satt i framsete, uten at det hjalp noe.

Betalte stort sett rundt 800 russerpeng hver vei til verftet, men titt og ofte var det plutselig dobbel pris. Nytta ikke å diskutere, kunne jo ikke engelsk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...