Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skjer det samme hvert år. Bilen står parkert på sommerdekk med snø opp til midten av døra :)

I år er det derimot ikke noen fare for det. Bilen ser kjip ut uansett nå, så gidder ikke stresse med det.

Det verste nå blir å holde bilen ren. Blir mye slalomkjøring mellom vanndammer fremover, så lenge snøen ligger i veikanten og smelter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en robåt jeg sliter med å gidde hente så :/ På en måte glad jeg ikke har noe større selv ;D

Faen, du måtte minne meg på at jeg skal grave frem båten før våren :(

Den er forresten døpt Vannskrekk 2.

Vannskrekk 1 sank :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg driter i sommerdekk akkurat idag, men skal prøvekjøre en Yamaha WR450 Supermotard senere, noen som har testa noe slikt? Usikker på om jeg vil ha SM eller racing.. Fordelen med SM'en er at det følger med cross-felger, da kan jeg selge helcrosseren jeg har stående og bruke denne til begge deler.. Slipper også å drasse med meg sykkelen på henger hver gang jeg skal på bana :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg driter i sommerdekk akkurat idag, men skal prøvekjøre en Yamaha WR450 Supermotard senere, noen som har testa noe slikt? Usikker på om jeg vil ha SM eller racing.. Fordelen med SM'en er at det følger med cross-felger, da kan jeg selge helcrosseren jeg har stående og bruke denne til begge deler.. Slipper også å drasse med meg sykkelen på henger hver gang jeg skal på bana :D

Hadde vert artig med både sm/cross og racing sykkel. Men akkurat nå frister det mest med sm. Litt mer lekent det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...