wicky124 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Njaaah...er vel mer "faen..svømming?næææh..ødelegger håret mitt" haha...Jeg kunne svømme når jeg gikk i 3klasse på barneskolen...og det var vel det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Downloading the summer ! ████████████████████████░░░░░ 85% complete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 blir vel fail i installering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 blir vel fail i installering... Haha, nice one Software trenger en oppdatering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Tror generelt hele Norge trenger en oppgradering.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Jepp, helt klart! Hmmm, sommerdekk idag? Tenkte å montere senk også, skal på etterkontroll straks så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 tenkte på sommerdekk for en uke siden...men er glad jeg venta litt til as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Skjer det samme hvert år. Bilen står parkert på sommerdekk med snø opp til midten av døra I år er det derimot ikke noen fare for det. Bilen ser kjip ut uansett nå, så gidder ikke stresse med det. Det verste nå blir å holde bilen ren. Blir mye slalomkjøring mellom vanndammer fremover, så lenge snøen ligger i veikanten og smelter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Hmm..har gitt opp å holde meg unna vanndammer nå as...er jo søkkvått overalt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 ja, dama greide lappen! ihvertfall snart dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Her er forslag til nye sommerdekk http://www.storm.no/nyheter/har-du-sett ... 41540.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 ja, dama greide lappen! ihvertfall snart dama Da passer det å spørre hu om det på en dag som denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Har en robåt jeg sliter med å gidde hente så :/ På en måte glad jeg ikke har noe større selv ;D Faen, du måtte minne meg på at jeg skal grave frem båten før våren Den er forresten døpt Vannskrekk 2. Vannskrekk 1 sank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Tror jeg driter i sommerdekk akkurat idag, men skal prøvekjøre en Yamaha WR450 Supermotard senere, noen som har testa noe slikt? Usikker på om jeg vil ha SM eller racing.. Fordelen med SM'en er at det følger med cross-felger, da kan jeg selge helcrosseren jeg har stående og bruke denne til begge deler.. Slipper også å drasse med meg sykkelen på henger hver gang jeg skal på bana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Tror jeg driter i sommerdekk akkurat idag, men skal prøvekjøre en Yamaha WR450 Supermotard senere, noen som har testa noe slikt? Usikker på om jeg vil ha SM eller racing.. Fordelen med SM'en er at det følger med cross-felger, da kan jeg selge helcrosseren jeg har stående og bruke denne til begge deler.. Slipper også å drasse med meg sykkelen på henger hver gang jeg skal på bana Hadde vert artig med både sm/cross og racing sykkel. Men akkurat nå frister det mest med sm. Litt mer lekent det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg