Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt smerter bak det ene øyet siden onsdag... Har egentlig legetime på mandag, men jeg leser på nettet at man ikke skal kødde med slike smerter. Gjør vondt hvis jeg beveger blikket kjapt til venstre eller høyre.

Skrevet

True! Spesielt med min jobb. Der skal man ikke ha veldig dårlig syn før det er brått slutt! Håper på at det er en simpel betennelse, kan visst være tegn på hjernesvulst. Det håper jeg dog det ikke er :P!

Skrevet

Vondt i øye og hode er skummle saker og bør sjekkes med en gang! Hadde selv bihulebetennelse for en liten stund siden, noe skikkelig jævelskap :evil:

God Bedring 316! :)

Skrevet

Hmm jeg har vondt i hodet nesten hver dag, og bak øynene store deler av dagen :lol:

Har vel hatt det gjevnt over i 2 år snart, men alltid tenkt at jeg bare var trøtt? Kanskje på tide å gå til legen :mrgreen:

Skrevet
Kanskje har en slik parasit som lever inni øyet? så en frosk som hadde det på break.com

:lol: Du er drømmetrøstern.

Sikkert ikke så farlig 316, bare få det sjekka og ikke stress for mye før det :)

En kompis av meg var dødsbekymra og jeg spurte hvorfor. Han sa at dama hadde oppdaga en klump i pungen hans og han var sikker på at han hadde fått kreft. Dro til legen, viste seg å være en knute - han hadde visst pult for mye... :lol:

Skrevet

Er stiv i nakken, ja. Bihulebetennelse, ja. Kanskje det. Skal man ikke være i generell laber form da? Jeg er i fin form, føler meg ikke syk... Hahaha, pult for mye ja. Artig å få beskjed om det ;)!

Skrevet

Nei ikke nødvendigvis om du har noe ala det jeg kan få til tider. Stiv nakke stråler frem så symptomene er bihullbetenelse og ellers fin form. Men av og til blir det værre og jeg får massiv hodepine ved øye og nese samt kvalme. Da er naprapaten neste.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...