Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare hyggelig du! Har hørt mye på de :mrgreen:

Veldig bra gruppe det der! Hør gjerne Handlake village, Was it I? og Poisoned :D

Kjemperolig og chill rock som passer til de fleste anledninger 8) Hører dog på litt råere musikk til vanlig (spesielt i bilen).

Anbefaler alle som liker rock å høre på Downstait (Eks: Walk away), Rev Theory (Hell YEAH!!), Spineshank (Smothered)!

Har mye mer på lager, men dette er ganske lite kjente band som alle bør høre(Dog ganske rolig rock) 8)

Ahh, Handlake Village. Alarmen min i 2 år, for en måte å våkne på :D

Skrevet
Legen fant ingen ting i øyet mitt. Fikk bare noen GULE øyedråper, så nå ser det ut som jeg er guling! Det renner nedover hele trynet! :lol:

Jeg har nettopp blitt bra igjen etter øyekatarr, sikkert ikke det du har da men. Var hos legen og fikk sånne øyedråper, virker som det hjalp! :) Det er noe herk å ha vondt osv i øyene!

Fikk du beskjed om å dryppe 2 ganger per dag?

Skrevet
Legen fant ingen ting i øyet mitt. Fikk bare noen GULE øyedråper, så nå ser det ut som jeg er guling! Det renner nedover hele trynet! :lol:

Jeg har nettopp blitt bra igjen etter øyekatarr, sikkert ikke det du har da men. Var hos legen og fikk sånne øyedråper, virker som det hjalp! :) Det er noe herk å ha vondt osv i øyene!

Fikk du beskjed om å dryppe 2 ganger per dag?

Ja. Det står øyekatarr (eller åssen det skrives) på lappen... Erre f-f-farlig?

ludvig.jpg

Skrevet

Åååh... Fant noen bilder fra russetoget i gode "gamle" dager!

pict0265h.jpg

Trøtt i trynet? :mrgreen:

pict0267h.jpg

pict0268h.jpg

Som jeg savner den bilen. Var jævli grom! :wink: Helt sjeeef felger og dekk og anlegg! 8) Synd de er så mye dritt med de bila!

Skrevet

Noen oslofolk her som vet om det finnes en bensinstasjon eller parkeringsanlegg med spylerslange??

Må flushe kjølesystemet på en gammel e30, virker som det lå litt mye rød væske igjen, og jeg fylte blå.. og nå er det.. brunt..., så må få ordna opp i det før det blir helt grøt oppi der..

Skrevet

Om en felg jeg ser på har et35, og jeg trenger et20 eller deromkring, så vil en 10mm spacer gi felgen ny et 25? Eller blir det andre veien, et35+10=et45?

Skrevet
Om en felg jeg ser på har et35, og jeg trenger et20 eller deromkring, så vil en 10mm spacer gi felgen ny et 25? Eller blir det andre veien, et35+10=et45?

Det vil bli 45 ja! (edit) :wink: Eller har jeg tatt en pils for mye? [-X

Skrevet
Noen oslofolk her som vet om det finnes en bensinstasjon eller parkeringsanlegg med spylerslange??

Må flushe kjølesystemet på en gammel e30, virker som det lå litt mye rød væske igjen, og jeg fylte blå.. og nå er det.. brunt..., så må få ordna opp i det før det blir helt grøt oppi der..

Hvorfor ikke bare dra til brannstasjonen? De hjelper deg helt sikkert ;)

Skrevet

Det vil bli 25 ja! :wink: Eller har jeg tatt en pils for mye? [-X

et35+10=et45?

:applause:

Ajajaj, her må det samkjøres folkens!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...