Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde vert artig med både sm/cross og racing sykkel. Men akkurat nå frister det mest med sm. Litt mer lekent det 8)

Jepp, men litt kjedelig at det er en enmans-sykkel, og at langturer er ganske utelukket :P

Får se hva jeg kommer frem til når jeg får testa den litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått en lyd ved høyre bakhjul. Små "dunking" som følger hjulet. Kommer en litt høyere dunk nå og da. Det er vel bare hjullageret som kan være synderen?

Går det over til jevnere during når holder venstre eller høyresving?

det har jeg ikke fått testet, men tror den litt høyere dunkingen skjer når jeg svinger. uten at jeg husker dette helt :oops:

Må ut å kjøre nå, så får høre etter ekstra godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan svare meg på dette?

Klarte å miste kortholderen, med bankkort, helsekort, og førerkort i.. #-o

Har fått tak i papirene fra politistasjonen her nede om lommetyveri, altså forsikringspapirene osv.

Så lurte jeg bare på hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem igjen til Norge, kan jeg gå rett til vegvesenet og bestille nytt førerkort med de papirene? Eller må jeg innom politiet og anmelde dette på nytt først?

Papirene står på fransk, så regner ikke med at det blir "bare bare" uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått en lyd ved høyre bakhjul. Små "dunking" som følger hjulet. Kommer en litt høyere dunk nå og da. Det er vel bare hjullageret som kan være synderen?

Går det over til jevnere during når holder venstre eller høyresving?

det har jeg ikke fått testet, men tror den litt høyere dunkingen skjer når jeg svinger. uten at jeg husker dette helt :oops:

Må ut å kjøre nå, så får høre etter ekstra godt.

Hvordan er det over fartshumper og hull i vegen? Dunker det da så er det nok tårnlageret som har gått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg driter i sommerdekk akkurat idag, men skal prøvekjøre en Yamaha WR450 Supermotard senere, noen som har testa noe slikt? Usikker på om jeg vil ha SM eller racing.. Fordelen med SM'en er at det følger med cross-felger, da kan jeg selge helcrosseren jeg har stående og bruke denne til begge deler.. Slipper også å drasse med meg sykkelen på henger hver gang jeg skal på bana :D

Racing er kun for en ting nesten, fart..og om du er som meg, så kan du ikke kjøpe deg R-sykkel i Norge :P

Om du vil tenke litt økonomisk, så er det ikke dumt å kjøpe deg SM. Så kan du bruke den til cross og vei, og selge helcrosseren, som du sier ;)

Litt lyst på ny sykkel selv, men skal nok drøye den en stund..Se hvor leken hu er til sommeren, fy som jeg gleder meg! :twisted:

Må meldes tapt/stjålet før du får utlevert/bestilt nytt førerkort

Ja, så må innom politistasjonen som jeg tenkte..

Tar sikkert en god stund før jeg kan dra til vegvesenet etter jeg har meldt det stjålet og da?

(standard Norge..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må meldes tapt/stjålet før du får utlevert/bestilt nytt førerkort

Ja, så må innom politistasjonen som jeg tenkte..

Tar sikkert en god stund før jeg kan dra til vegvesenet etter jeg har meldt det stjålet og da?

(standard Norge..)

Nei, bare å dra rett til vegvesenet etter å ha meldt det stjålet ;)

Blir registrert med engang faktisk :applause:

¨

Ræva quota #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...