Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg koser meg i hjel. Bilen er så lett kontrollerbar. Hver eneste sving eller mulighet med nok is eller snø i veien skviser jeg ut en liten sladd på. Hver gang sladden blir vellykka gliser jeg i lykke. For min del kan det snø litt hele tiden.

Skrevet

Blir ikke sladder alltid vellykka? Ikke først vinteren kanskje, å muligens ikke andre å tredje heller.. Men etter det går alt på skinner :P

Skrevet

Sånn slå med hammer på fjør lyd har jeg hatt i både 5-serie og 1-serie når det har vært veldig kaldt. Skjedd bare etpar ganger med 1-serien, men med 5-serien skjedde det rett som det var. Alt på stell med begge bilene så jeg tror det er ett kuldefenomen :)

Skrevet
Blir ikke sladder alltid vellykka? Ikke først vinteren kanskje, å muligens ikke andre å tredje heller.. Men etter det går alt på skinner :P

Må selv få bilen ut i sleng, holde sidelengs en kort stund og avslutte sladden med å fortsette å kjøre i kjøreretninga :D

Øvde meg litt på litt kraftig/kjappe rattutslag i går, det funka gull for å få ut rompa. Jobber nå med å skjønne akkurat når jeg kan satse på å holde sladden med gasspedalen. Gøy gøy gøy! Må nesten ut en tur igjen nå, polere skillsa som skal bli gjenglemt til neste vinter igjen :mrgreen:

Asså, at enkelte er hekta på drifting, skjønner jeg mer og mer :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...