Jordfræsar Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Snør som rakker'n her. Nå kan regnet holde seg vekke kommende uke...
316 Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Snør her også, -10 foreløbig. Men mandag og tirsdag er det spådd pluss og regn... Digg... Not... !
noekult Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Jeg koser meg i hjel. Bilen er så lett kontrollerbar. Hver eneste sving eller mulighet med nok is eller snø i veien skviser jeg ut en liten sladd på. Hver gang sladden blir vellykka gliser jeg i lykke. For min del kan det snø litt hele tiden.
Eksos Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Blir ikke sladder alltid vellykka? Ikke først vinteren kanskje, å muligens ikke andre å tredje heller.. Men etter det går alt på skinner
Nytern Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Sånn slå med hammer på fjør lyd har jeg hatt i både 5-serie og 1-serie når det har vært veldig kaldt. Skjedd bare etpar ganger med 1-serien, men med 5-serien skjedde det rett som det var. Alt på stell med begge bilene så jeg tror det er ett kuldefenomen
Jordfræsar Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Skjer også på sommeren nyter'n. Også når man vrir på rattet mot begge sider. Slik knakkelyd som kommer ved dårlig smøring
Nytern Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Aha, Jordfræsar! Det høres veldig bærekulete ut
Jordfræsar Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Aha, Jordfræsar! Det høres veldig bærekulete ut Da må demper og fjør av for å skifte de ut?
Jordfræsar Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Trenger ikke ta av demper eller fjør nei Konge Titta litt på det selv i farta og fant det ut, men bekreftelse fra bimmers er aldri å forakte! 522 kr pr.stk er heller ikke så gale.
noekult Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Blir ikke sladder alltid vellykka? Ikke først vinteren kanskje, å muligens ikke andre å tredje heller.. Men etter det går alt på skinner Må selv få bilen ut i sleng, holde sidelengs en kort stund og avslutte sladden med å fortsette å kjøre i kjøreretninga Øvde meg litt på litt kraftig/kjappe rattutslag i går, det funka gull for å få ut rompa. Jobber nå med å skjønne akkurat når jeg kan satse på å holde sladden med gasspedalen. Gøy gøy gøy! Må nesten ut en tur igjen nå, polere skillsa som skal bli gjenglemt til neste vinter igjen Asså, at enkelte er hekta på drifting, skjønner jeg mer og mer
Anbefalte innlegg