Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

^ Jeg digger historiene dine :)

Kanskje det er annerledes her i Norge, men av amerikanske Ferrari-salgsmenn jeg har sett snakke på forum, så sier de aller fleste at det kun er de som ikke har råd som kommer i dress. De som har jævlig mye spenn, kommer visst i jeans og caps og sånt.

Han som eier Ferrari P4/5 og teamet P4/5 Compitzion Scuderia Glickenhaus, går alltid rundt i jeans f eks. Tror det kommer et punkt der du vet at du har penger og driter i show-offen. Dette gjelder spesielt de som har hatt penger veldig lenge eller som bare er født inn i rike familier.

Nå vet alle hvem Bill Gates er, men du skjønner poenget, man skal ikke dømme etter utseendet... Jeg har også en historie om faren til en kompis av meg som er rørlegger og eier firmaet. Han ville ha stor amerikansk SUV og møtte opp i hans hverdagsantrekk: slitne østkantklær med tobakklukt og svær mage som tyter ut av gensern. Han ble oversett i mange minutter hos forhandler, ble oppgitt, gikk og kjøpte seg bil et annet sted. Han kunne betale cash, men det "så" man jo ikke... Dumt at forhandlere taper penger på antagelser!

Skrevet
Han som tok det bildet av de som hadde seg på Vinstra ble akkurat tagga i samme bildet hos noen andre, jævli smart ;)

Hvem var dette igjen a? :P For en idiot.. :lol:

Skrevet

Endelig DIMMA!

ALDRI mer vakt til alle døgnets tider og forferdelig messe-mat! :D

Skal bli deilig å gjøre hva jeg vil når jeg vil og ha "litt" mer enn 154kr dagen å rutte med 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...