M|Fjeld Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Har hørt på høyttalere i samme prisklasse, og gud for en fantastisk god lyd de leverer! Går jammen meg fort ned i pris også
evi Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Woo! Nå vet dama hva jeg forventer å få i gave!
[space] Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Ja, det er jo sjukt god lyd i sånt, men det BØR det også være i den prisklassen. Jeg har hørt en del på de 800 fra B&W og det leverer jo også fantastisk lyd. De blir jo et kupp i forhold til disse her, selv nye fra butikk, med en pris på 169.000.
evi Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Ja.. Eneste "småsyke" jeg har er et headset. Litt kjipt kanskje, men får ikke noe særlig bruk for noe mer før jeg flytter for meg selv. Kan anbefale de. Sykeste lyden jeg noen sinne har hørt i et headset! Link til Hifiklubben Kan anbefales! Blir bare vekslepenger sammenlignet med de anleggene det linkes til her nå, men kan stå litt opp for seg selv med tanke på kvalitet! Får man på det en skikkelig rørforsterker blir det selvsagt enda bedre!
Jordfræsar Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Mmm.. Strålende morgen med ny-traktet kaffe og Pink Floyd dundrende over anlegget Kan det bli bedre? Jeg ser din Pink Floyd og høyner med siste 2-timers episode av Trance Around the World Og i dag var det også en nordmann med i samlinga. Nå er det å hente kaffekopp nr.2 mens man jobber! Fint med sol på en søndag!
Jordfræsar Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Ja.. Eneste "småsyke" jeg har er et headset. Litt kjipt kanskje, men får ikke noe særlig bruk for noe mer før jeg flytter for meg selv. Kan anbefale de. Sykeste lyden jeg noen sinne har hørt i et headset! Link til Hifiklubben Kan anbefales! Blir bare vekslepenger sammenlignet med de anleggene det linkes til her nå, men kan stå litt opp for seg selv med tanke på kvalitet! Får man på det en skikkelig rørforsterker blir det selvsagt enda bedre! Og jeg som trodde at mine Beyerdynamic kosta mye Omtrent 10 nakne laken er respekt
M|Fjeld Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Mmm.. Strålende morgen med ny-traktet kaffe og Pink Floyd dundrende over anlegget Kan det bli bedre? Jeg ser din Pink Floyd og høyner med siste 2-timers episode av Trance Around the World Og i dag var det også en nordmann med i samlinga. Nå er det å hente kaffekopp nr.2 mens man jobber! Fint med sol på en søndag! Haha, god morgen til deg snøfresern! Menne, hva er Tramce Around the World for noe? Aldri hørt om
[space] Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Har ikke hørt på de der, men en får enormt godt lydbilde i gode hodetelefoner. Se denne: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10016867 stygg den med bilhengeren og motorsyklisten der!
evi Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Kan anbefale de. Jeg kjøpte de i statene, så kosta halvparten av hva du må punge ut med i norge. Lærte noe fint når jeg hadde kjøreopplæring: "Tenk på alle andre i trafikken som idioter, og forbred deg på at de kan gjøre hva som helst!"
Jordfræsar Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Mmm.. Strålende morgen med ny-traktet kaffe og Pink Floyd dundrende over anlegget Kan det bli bedre? Jeg ser din Pink Floyd og høyner med siste 2-timers episode av Trance Around the World Og i dag var det også en nordmann med i samlinga. Nå er det å hente kaffekopp nr.2 mens man jobber! Fint med sol på en søndag! Haha, god morgen til deg snøfresern! Menne, hva er Tramce Around the World for noe? Aldri hørt om Aaah, glemte å nevnte at melkesjokoladen hører med! TATW finner du her http://www.trancearoundtheworld.com/ Podcast på iTunes. Enkelt å greit presenterer og mixer de siste sangene i et 2 timers langt program Så for de gamle traverne som meg i denne trance-verdenen, er det ypperlig å få med seg det siste på fronten 1 gang i uka.
M|Fjeld Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Hehe, stekt egg og bacon her! Nå henger jeg med, er ikke akkurat min musikksmak men http://www.vg.no/sport/ski/hopp/artikke ... d=10016824 Kjekt å se at det begynner å løsne for hoppgutta igjen!
Jordfræsar Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Hehe, stekt egg og bacon her! Nå henger jeg med, er ikke akkurat min musikksmak men http://www.vg.no/sport/ski/hopp/artikke ... d=10016824 Kjekt å se at det begynner å løsne for hoppgutta igjen! Hehe... som sagt, en gammal traver! Er bare en av mange sjangre... forandring fryder
M|Fjeld Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Hehe... som sagt, en gammal traver! Er bare en av mange sjangre... forandring fryder Gjør stort sett det ja
Anbefalte innlegg