Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
åå. lysten i å bytte audien i e30 nå..

Hva venter du på,selvfølgelig gjør du det.

e30 er sjef på vinterføre :D

tviler ikke, men vil ha ix i såfall, men de ligger litt over min vinterbil pris :P

Skrevet
Noen som har en formening hvorfor e92en min nekter å starte da det er minus grader?

Spesielt. Min starter som normalt :/

Tror jeg ikke har sett bilen din ENDA :0

Er det du som har hallo kitty bimmern? (har sett din før men er jo lenge siden nå :))

Må opp på bilsalongen og høre hva det kan være :P

Kjører ofte i grendlans området jeg så er jo rart du ikke har sett den enda :D

Skrevet

Er vel strengt tatt ikke hallo kitty bimmer altså :P Hadde et lite klistremerke på siden en kort stund bare.

Får ta en tur til Bilsalongen ja :)

Har du gjort noe med bilen sånn at du er lett å kjenne igjen da? :P for din var hvit?

Skrevet
Er vel strengt tatt ikke hallo kitty bimmer altså :P Hadde et lite klistremerke på siden en kort stund bare.

Har du gjort noe med bilen sånn at du er lett å kjenne igjen da? :P for din var hvit?

Hello kitty klistremerke på en bimmer :shock: ?

Skrevet

Hehe Stemmer bare så det i Gatebil jeg hehe :P

Akuratt nå er den "orginal" jeg har lakkert den deffuseren så den er hvit pluss at jeg har en list på bagasjelokket pluss sota ruter

Men til våren skal jeg sette på sorte nyrer, sorte felger og cup vings som jeg har liggende :)

Pluss at jeg skal sote rutene enda mere da jeg syntes den orginale sotinga fra fabrikk er veldig lys

Ja har hvit bil ;)

Snakket med bilsalongen må opp og ta diagonose :\

Skrevet
Ikke værst, kongen!

Bare å blinke og herje om du skulle møte en svart en med gule angel eyes og spredere :)

Trudde jeg møtte deg her om dagen, men han fyren som ratta den bilen så bare forfjamsa ut på meg :P

Det var en svart e92 med bergens sklter? trur jeg :)

Skrevet

Synes jeg du skal gjøre, ingenting er som en E30 325IX når det kommer til vinterbil! Rekkefemmer Audi med Quattro er jo ikke det væste det heller men det er jo ikke BMW da :wink: Finn en med manuell gir så har du lekebil :)

Noen som har en formening hvorfor e92en min nekter å starte da det er minus grader?

Er ikke tom for strøm da?

Vet bare at noen dieselbiler kan få startvansker hvis tempraturene synker veldig lavt! To kamerater med A3 1,9 TDI og ny Passat 2,0 TDI fikk ikke start på bilene sine i -25 på fjellet, min E39 520I startet uten problem :wink:

Skrevet

Synes jeg du skal gjøre, ingenting er som en E30 325IX når det kommer til vinterbil! Rekkefemmer Audi med Quattro er jo ikke det væste det heller men det er jo ikke BMW da :wink: Finn en med manuell gir så har du lekebil :)

Er ikke tom for strøm da?

Vet bare at noen dieselbiler kan få startvansker hvis tempraturene synker veldig lavt! To kamerater med A3 1,9 TDI og ny Passat 2,0 TDI fikk ikke start på bilene sine i -25 på fjellet, min E39 520I startet uten problem :wink:

Tom for strøm er den ikke fordi jeg får fyra den opp etter 10 forsøk, eller trille start :)

Verksted mesteren på bilsalongen hadde ikke hørt om dette før heller :\

Skrevet

Det er vel ikke såå stusselig? Jeg skal kjøre lastebil på julaften jeg..

:)

Det høres mer stusselig ut å sitte alene i en lastebil på juleaften. :P

Blir ikke så fælt likevel, laster bilen på møre på fredag, og reiser mot Holland etter alle pakkene er åpna på julaften. Får fylle barskapet igjen da :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...