Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt ut ALT i firmabilen i dag. Den veide godt over 3 tonn før jeg begynte. Kvitta meg med massevis av dritt som vi aldri bruker på jobb. Hatt ut alle skuffer, hyller og alt. Fått vekk aaaalt møkk. Faen så digg, nå vet jeg hvor ALT er!

Skrevet

Fikk bytta fra bilberging i bergen til voss bilberging, den er her vel om 30-40 minutt. Flaks det skjedde midt mellom bergen voss! Eller, flaks hadde vel vert om det ikkje skjedde! Passer m20 dynamo på m30?

Skrevet

Sitat E28 Turbo bimmers.no

"Send dynamo til overhaling på fredrikstad vikleverksted. De overhalte min for 900kr nye lager børster osv og det var en 140 amp m5 dynamo. Blir som ny og er bunnseriøst firma!

Truls"

Skrevet

Mja. Faen så jævla typisk, akkurat begynt på 3 uker fri, så TRENGER jo ikke bilen til noe, BORTSETT fra i morgen, må til stord på et årlig fse kurs. Hater offentlig transport! Den dagen jeg kan ta offentlig transport fra garasjen hjemme til parkeringsplassen på jobb, skal jeg vurdere det som et fullgodt alternativ til bil.

Skrevet
Det er i grunn litt kos å få sitte tegne på jobb, kunne sikkert finni en dozer på nett, men det hadde gått for fort ;)

equ23sd83201y1s1z3kt.jpg

Moods of Lesja?

Skrevet
Noen her som har Need for Speed The Run eller Hot Pursuit til PlayStation 3 som de vil selge?

Evt. Forza 4 til 360.

har hot pursuit. Hva vil du gi? Skal være strøkent. Spilt i Max en time!

Sent from my iPad using Tapatalkiiiolozozozji

Skrevet
Mja. Faen så jævla typisk, akkurat begynt på 3 uker fri, så TRENGER jo ikke bilen til noe, BORTSETT fra i morgen, må til stord på et årlig fse kurs. Hater offentlig transport! Den dagen jeg kan ta offentlig transport fra garasjen hjemme til parkeringsplassen på jobb, skal jeg vurdere det som et fullgodt alternativ til bil.

Åsane start og dynamo fikser dette kjapt og enkelt :)

Holder til i åsane som sikkert er lett å forstå, rett ved biltema/sparkjøp/Sande Auto! 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...