Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en org ETA motor fra 325e.. Er montert 885 topp.. Så har jeg tatt av org-innsuget som sto på (likt som på 320), og skal sette på innsuget fra b25`n.. Noe mer enn skal jeg ikke gjøre foreløpig.. Blir å hive ut b25`n nå først, og shine litt motor-rom, så blir det vel bare og montere 2,7´n slik som den står :)

Skrevet

Aha.. Ja innsug og topp må byttes, hvis ikke så blir den DAU.. Hiv på en kvasskam pluss en chip så blir den sprek(ere) :)

Edit: Har ikke vurdert snurbo på b27'n da? :) Få litt mer trøkk i etræddven 8)

Skrevet

Sto ikke innsug på da kompisen min hadde den.. Var rimelig kvikk da!! Er ikke sikkert det utgjør såå masse med annet innsug, men skal i alle fall prøve det.. Vet ikke om jeg har behov for å ha den så sprek.. Sugetrim er så dyrt i forhold til hva du får igjen.. Skal ikke være noe banebil ;)

Skrevet

Yter bare 129hk som Eta motor, med b25 innsug og dyser pluss litt anna så skal dem yte 180-185 en plass ;)

Så forskjell vil du garantert merke! :)

Skrevet

Noen her som er hypp på å kjøpe en få dager gammel (og helt strøken, med alt av emballasje og papirer) Sony Ericsson Xperia Neo i mørkeblå (egentlig svart, men får fin fargeeffekt ved lys)? Det er en god telefon som fikk bare 5-ere og 6-ere i terningkast, med knallgod kamera og bra batteritid... Har Android 2.3.3. Har ikke hatt telefonen til ladning 2. gang engang, så den er "ny" :P

Selger den fordi jeg har blitt bortskjemt med skjermstørrelsen til min Arc og klarer ikke å venne meg til noe mindre... Tenkte derfor å selge Neo-en og kjøpe Samsung Galaxy Note.

Sony-Ericsson-Xperia-Neo.jpg?3995d3

Si fra, kan selge den til BMW-pris her (billigste ligger på 2100 kr., kan selges til 1500 kr. + frakt hvis du har vært snill gutt i år) :)

Skrevet
Yter bare 129hk som Eta motor, med b25 innsug og dyser pluss litt anna så skal dem yte 180-185 en plass ;)

Så forskjell vil du garantert merke! :)

Er klar over det.. Men får ikke 180-185hk bare ved å bytte innsug og dyser på en org eta-motor. Forskjellen er toppen.. Og den er byttet..

Skrevet
Vært på julegavehandling. Endte opp med gavepapir, pærer og dobbelt cheeseburger meny! :|

Det har jeg også, fy fillern for ett kaos! Ikke bare i butikkene men på veiene og i sentrum også :roll: Så forøvrig en som bare heiv juletreet rett på taket på nye X5en sin og bandt det fast med tau! Ikke bra for lakken :( En av byens Ferrari entusiater var ute i saltsørpa med en grisemøkkete men lekker 458 Italia, ikke akkurat vinterbil :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...