Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ut på øvelse i morgen. 7 dager på fjellet for å gå på treplank, spise FR og leke krig.

Blir morro! 8)

Hvor er du? regner med det er CR10 ? :lol:

Stasjonert på Terningmoen for øyeblikket. Skal svinse foran slottet når jeg er ferdig med rekrutten :wink:

Og ja, går nok fortsatt på natoplank, ihvertfall i HMKG. Mine er fra 1953 og den ene er 10cm lengre enn den andre #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har seriøst vært like heldig som en som vinner i lotto!

En fyr ringte og hadde funnet kortholderen min, så jeg fikk tilbake alle korta mine! Takk for at det finnes noen ærlige folk der ute! :applause: Mangla 5euro, men skjit au..det gir jeg blaffen i :)

Ga han 20euro jeg, var vanskelig å få han til å ta dem imot..men han hadde ikke no valg.

Er så sykt lykkelig nå :D

Happy happy happy!

Hehe, jeg fant masse kort strødd utover veien en gang, da hadde en kar lagt kortholdern på taket på bilen og kjørt av gårde :P

Ringte han, leverte kortene og fikk en hundrings :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autoart bilene er helt spinnville, hvertfall enkelte av dem. Hohoho. Enda kulere er det at jeg har sitti på med en slik Porsche på bane, gikk bra det :)!

Hehe, blir nok å bestille et par Autoart biler om noen uker, er jo helt rååått! =P~ Det gikk nok ganske greit bra den Rs'n også kan jeg tenke meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...