M|Fjeld Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Helt sykt hvor bra detaljert denne er! Autoart - Porsche 911 GTe RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Autoart bilene er helt spinnville, hvertfall enkelte av dem. Hohoho. Enda kulere er det at jeg har sitti på med en slik Porsche på bane, gikk bra det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Ut på øvelse i morgen. 7 dager på fjellet for å gå på treplank, spise FR og leke krig. Blir morro! Hvor er du? regner med det er CR10 ? Stasjonert på Terningmoen for øyeblikket. Skal svinse foran slottet når jeg er ferdig med rekrutten Og ja, går nok fortsatt på natoplank, ihvertfall i HMKG. Mine er fra 1953 og den ene er 10cm lengre enn den andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Jeg har seriøst vært like heldig som en som vinner i lotto!En fyr ringte og hadde funnet kortholderen min, så jeg fikk tilbake alle korta mine! Takk for at det finnes noen ærlige folk der ute! Mangla 5euro, men skjit au..det gir jeg blaffen i Ga han 20euro jeg, var vanskelig å få han til å ta dem imot..men han hadde ikke no valg. Er så sykt lykkelig nå Happy happy happy! Hehe, jeg fant masse kort strødd utover veien en gang, da hadde en kar lagt kortholdern på taket på bilen og kjørt av gårde Ringte han, leverte kortene og fikk en hundrings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Autoart bilene er helt spinnville, hvertfall enkelte av dem. Hohoho. Enda kulere er det at jeg har sitti på med en slik Porsche på bane, gikk bra det ! Hehe, blir nok å bestille et par Autoart biler om noen uker, er jo helt rååått! Det gikk nok ganske greit bra den Rs'n også kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Den gikk veldig bra, helt klart den råeste bilen jeg har sittet på med. Nesten alt i interiøret var sydd med deilige sømmer. Og den lyden. Mmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Boxer lyden i Porsche flår skinnet av pølsa helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Denne bilen var veldig fin når en kompis kjøpte den for noen uker siden, nå skal den til høgger`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Hvilke motor står det i den ? Mtp at den står på ispigg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Tror det er en 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Uff... Få se bilder av før, da... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Bestilte meg ny bil i går. Chrysler Charger E49 Aussie Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 "mobbeoffer" tar igjen http://www.youtube.com/watch?v=4_NDT85f ... r_embedded Fikk som fortjent spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Uff... Få se bilder av før, da... ! Hadde et par bilder av den men de har visst blitt sletta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 "mobbeoffer" tar igjen http://www.youtube.com/watch?v=4_NDT85f ... r_embedded Fikk som fortjent spør du meg. *liker* Fy faen så stygg den lille rødhåra "bokser'n" var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg