Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takker for tips, [space] :) Kvaliteten på appsene er helt annen på Android (men prisen er deretter også, mye mindre som er gratis på Apple-markedet).

Får se hva jeg skal bruke penger på, orker ikke å gå banans slik det ble med Android-telefonene :P

Nydelig sak, kjøpte den akkurat i tide - mye dødtid i jula for min del så jeg kommer til å sitte med 'paden hele dagen i noen uker framover nå :)

En pepperkake til deg noekult, så har du noe å kose deg med mens du leker deg med iPad'n. :-)

rbvknl5vn52nbkgu9bof.jpg

Skrevet

Jaja, siste dag i barnehagen imorgen da, tilbake til elektrikerjobben på nyåret. Blandede følelser, men blir nok bra når jeg er i gang. Men blir nok en tårefylt avskjed imorgen også. Barn kan visst være både de mest irriterende og plagsomme, samt de herligste rett etterpå. Blir nok en del besøk der da. God jul folkens :D

Skrevet

Noen som har tips til verksteder i osloområdet til en grei penge? trenger sted å stå når bmw'n skal transformeres til våren :D

Skrevet
Hva med oss andre da fisk?

+1

Regner meg du stikker innom i mårra med en til meg også :D

Og så kan du svippe innom europris imorra kveld eller lørdag formiddag med en til meg også (a)

Skrevet

Jau, ka me dokker ainner??? Ka me pepperkake-hjerter?

Navn og adr til innboks her. Plutselig kommer det en overraskelse.

Spør Knut, han vet...

Skrevet

+1

Regner meg du stikker innom i mårra med en til meg også :D

Kom innom på jobb, så skal du få... Jobber til 17.00

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...