fish Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Hva med oss andre da fisk? +1 Regner meg du stikker innom i mårra med en til meg også Og så kan du svippe innom europris imorra kveld eller lørdag formiddag med en til meg også (a) Hmm... Hvis jeg har gått tom, så kan jeg komme innom deg og kjøpe en boks som du "pusher" til daglig, så åpner jeg den og spanderer.. Deal?
knut_olestad Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Hva med oss andre da fisk? Jau, ka me dokker ainner??? Ka me pepperkake-hjerter? Navn og adr til innboks her. Plutselig kommer det en overraskelse. Spør Knut, han vet...
StianA Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 God morgen og god lille julaften til alle dere bmw venner Et julestemningstips- Gå inn på google og skriv inn "let it snow"
Torek Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Hvor finner man denne "hemmelig.com"-lista det snakkes så mye om?
Clerion Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Haha ;D Skal du sjekke om du er en av de publiserte Tore?
StianA Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Hvor finner man denne "hemmelig.com"-lista det snakkes så mye om? Hva er det hemmelig.com greiene egentlig`? Er det protistusjon eller noe?
Erik89 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Og så kan du svippe innom europris imorra kveld eller lørdag formiddag med en til meg også (a) Hmm... Hvis jeg har gått tom, så kan jeg komme innom deg og kjøpe en boks som du "pusher" til daglig, så åpner jeg den og spanderer.. Deal? Det hørtes jo ikke så dumt ut God lillejul ja Tror ikke jeg har hørt folk ønske hverandre det før, men okei
StianA Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 God lillejul ja Tror ikke jeg har hørt folk ønske hverandre det før, men okei Noen må jo gjøre det også
[space] Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/lite ... 67698.html Drøyt! Nesten ALLE i byen vant 2,7 mill HVER! (og LITT kjipt å ikke ha tippet...) Fett lotteri Sikkert greit å vinne penger om en er italiener nå, med tanke på den økonomiske situasjonen de er i
knut_olestad Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 ":10lcbu6h]http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/liten-spansk-landsby-vant-fem-milliarder-kroner-3667698.htmlDrøyt! Nesten ALLE i byen vant 2,7 mill HVER! (og LITT kjipt å ikke ha tippet...) Fett lotteri Sikkert greit å vinne penger om en er italiener nå, med tanke på den økonomiske situasjonen de er i Sikkert enda bedre for de spanske som vant
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Liten case: Lette etter coilovers i går til E30`n.. Fant et FK-sett på ebay... Fikk en tysk kompis til å lese annonsen godt, og der sto ingenting om at de måtte ha fjærbein i retur. Nå har jeg fått mail fra selger, om at orginale fjærbein må sendes inn.. Har jeg noen sjans til å evt heve det kjøpet? Jeg prøvde meg på at jeg ikke hadde fjærbein, og at det var derfor jeg kjøpte de der. Handla gjennom Paypal, og med kredittkort.. Noen som vet? :/
hermanoo90 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Liten case: Lette etter coilovers i går til E30`n.. Fant et FK-sett på ebay... Fikk en tysk kompis til å lese annonsen godt, og der sto ingenting om at de måtte ha fjærbein i retur. Nå har jeg fått mail fra selger, om at orginale fjærbein må sendes inn.. Har jeg noen sjans til å evt heve det kjøpet? Jeg prøvde meg på at jeg ikke hadde fjærbein, og at det var derfor jeg kjøpte de der. Handla gjennom Paypal, og med kredittkort.. Noen som vet? :/ har han svart deg da, da du sa at du ikke hadde fjærbein? Er han en seriøs selger, så sender han tilbake penger hvis ikke du skal ha varene. Men veit ikke om den norske lov beskytter deg på ebay? Hvis så, har du 14 dagers returett og pengene tilbake ved mottakelse av varene, så lenge de er uåpnet/samme stand som da du fikk dem, men at du må betale frakta tilbake av egen lomme. Står det ikke noe om returrett i annonsen, har du evt. link?
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Ja han har svart at jeg måtte sende inn fjærbein for at de skulle bygge på de. Det står det ingenting om i salgsannonsen. Har nå spurt om det er muligheter for å få pengene tilbake. Har snakket med de som har levert kredittkortet, så i værste fall må jeg sende de en reklamasjon. Jeg får jo uansett ingen varer om jeg ikke leverer inn mine sikkert. http://www.ebay.de/itm/FK-HIGHSPORT-GEW ... 2386wt_823 Der er annonsen
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Nå fikk jeg beskjed om at han kunne kansellere salget, men at jeg må bekrefte dette. Må jeg gjøre dette FØR evt penger er på konto igjen? Eller hvordan skal jeg gjøre det? Dette kommer frem når jeg trykker på "respond" på kanselleringen tem: FK HIGHSPORT GEWINDEFAHRWERK BMW 3er (E30) ( 380245751448) View purchased item Transaction end: Dec-22-2011 Seller: nh-tuning_de Case type: Cancel transaction nh-tuning_de has sent you a request to cancel this transaction. Seller selected the following reason: Buyer purchased item by mistake or changed mind. Additional information from seller: How would you like to respond? I accept the seller's request to cancel this transaction. You should only accept the cancellation request if you haven't paid yet or you've already received your refund from the seller. If you haven't received your refund, contact the seller I decline the seller's request to cancel this transaction.
Dirty Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 mye kan komme feil ut på facern Tiril ****** 11 minutt sidan gleder meg til i morra fordi det er jul og jeg skal ri fredrik ♥♥♥♥
Anbefalte innlegg