Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ifølge realoem har begge bilene likt delenr på chassi, så vil tro det i prinsippet skal være å løfte ut 316motoren og putte i 320-motoren :)

i realiteten kan jeg ikke gi noen garanti for da :P

Skrevet

Første en tragedie der en mann i nissedrakt henretter 7 (?) i USA og deretter en mann med skrekkfilmmaske som går berserk i Sverige i kveld. God jul.

Skrevet

Skjer med at det var helt oppi 15 pluss grader i går NATT? :S

Skjønner meg ærlig talt ikke på vær og orkaner om dagen... ser ikke ut som det er noe mindre jordskjelv eller tsunamier om dagen heller med tanke på at vi nærmer oss 2012 desember og blabla :P

Skrevet

Vinden har endelig sluttet her, så håper de får ordnet strømmen imorgen...

Og er nok ikke jordens undergang bare fordi det blåser litt. Har fortsatt ett godt stykke igjen før det matcher -92 orkanen.

Skrevet

dumt spørsmål kanskje: hvordan funker turtallssperre på en forgassermotor? Rett og slett bare at den ikke gir mer bensin, og ikke snurrer mer derfor? Eller er det ikke sperrer på forgassermotorer?

Skrevet
Jeg gjør det på alt jeg handler som koster over 200,-. Om det er et firma som selger er det ofte de ikke vil, men om det er privatpersoner er det sjeldent et problem. Er selger fra Hong Kong går det også somregel bra.

...når det er sagt så kan tollvesenet ta stikkprøver og slikt også naturligvis, og det er heller ikke alle som gjør det fordi om de sier det, så jeg har måttet betale moms jeg også endel ganger.

Etter min mening er forsåvidt ikke momsen det verste, men det forbannede tollbehandlingsgebyret.

":2lljhl02]Stort sett alt som sendes fra Asia "har verdi" $10. Det er hvertfall min erfaring. Ber de alltid om å sette ned verdien, men selv på varer som koster under 200NOK, og jeg altså ikke ber de gjøre noe, settes verdien til $10 :)

Hva pleier dere å skrive til dem da?

Skrevet

Greit å sitte trygt i leiligheta når folk med hus har små og store problemer med en gang det blåser litt mye :P

Uansett, denne bokanmeldelsen av Jeremey Clarksons "Full gass" må være det tørreste jeg har lest i mitt liv: http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=38781 Anmelder snakker om å kun klare å takle Clarkson i små mengder, men jeg klarte faen ikke å takle anmelderen! Ironi, du er så skjønn.

Skrevet
dumt spørsmål kanskje: hvordan funker turtallssperre på en forgassermotor? Rett og slett bare at den ikke gir mer bensin, og ikke snurrer mer derfor? Eller er det ikke sperrer på forgassermotorer?

Som på de fleste andre motorer, den kutter tenninga :wink:

Skrevet

Den "bokanmeldelsen" var jo bare helt tragisk! Har skrevet og lest mange anmeldelser i livet, men den der var bare helt på jordet, man skal jo ikke blande inn personlige følelser så til de grader, som det blir gjort her! Han fyller jo halvparten av artikkelen med hatet han har mot clarkson, før han tilslutt spytter ut om at det er oversettern som gjør boka morsom... Nei den boka må leses, og det på engelsk!

Skrevet

Sitter og lurer på å kjøpe ny mobil. Noen som har noen forslag? Det heller fryktelig mot galaxy s2, noen andre verdige konkurenter? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...