Jordfræsar Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 316: Ja da er det ikke så rart man trenger hjelp Forresten bestilt ny trådlaus ruter selv... får se om den funker med CD!
Jordfræsar Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Ser på nyttårsrennet... lurte på hvilken bil i bakgrunnen. Den så rimelig tøff ut i grunn. Joda, body kit fra ABT! Gjorde seg på bilen det.
316 Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Ser den sjæl. Er jo ABT merker overalt på den, hehe. Var ikke direkte lett å komme seg frem der, fræsar. Chevy'en satt satt seg fast i den bratte bakken med Mondeoen bak, men tok litt fart så gikk det !
Tzunami Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Så den i går under hopprennet, funderte litt over hva det kunne være, siden man kun ser bilen en brøkdel av et sekund om gangen:p
wicky124 Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Godt nytt år alle sammen! Og godt nytt år til deg wicky, tror jeg gikk forbi bilen din på grønland, så iallefall en grønn 7'er med lj-skilter:) HAPPY nyttår til deg også mann! var nok min ja..stod på handicapplassen ved joker?
Tzunami Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Stemmer det;) var på vei forbi, også synes jeg det var noe kjent med den;)
joachim sørlie Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Jævlig fett og være strømløs inn i det nye året! Er så mye og finne på da! utrolig hvor avhengig man egentlig er av strøm merker jeg!
joachim sørlie Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Uten lys? er liksom hele stedet her! men akkurat NÅ kom strømmen tilbake
Tzunami Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Da er det bare å kjøre på da! Neida, jeg hadde iallefall ikke lagt meg ut på noe bilskruing i dag!
VegarVS Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Jeg ser dine tre og høyner med fire... Rigga deg der ja;)
joachim sørlie Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Da er det bare å kjøre på da! Neida, jeg hadde iallefall ikke lagt meg ut på noe bilskruing i dag! jeg tror ikke jeg skal begi meg ut på det jeg heller.. tror jeg ligger ganske godt her jeg ligger, og her blir jeg! tror det er best..
Anbefalte innlegg