Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men skal jo litt alikevel da:å var og hentet trekket til bilen nå, så blir å vaske bilen og få på trekket, så blir det å trene litt osv, da går tiden fort alikevel:p

Skrevet

Lurer på om posten her i byen frakter pakker med sykler. Er vel ikke plass til min pakke fra terminalen til postkontoret... De bruker 1 dag fra Oslo og hit. Men 2 dager fra terminalen her til postkontoret. Fantastisk! Jeg blir ikke sint, bare veldig veldig skuffa!

Til Jørgen:

97ce31b712395ba484c7540554b6bbcbea9e2f74_m.jpg

Skrevet
Lurer på om posten her i byen frakter pakker med sykler. Er vel ikke plass til min pakke fra terminalen til postkontoret... De bruker 1 dag fra Oslo og hit. Men 2 dager fra terminalen her til postkontoret. Fantastisk! Jeg blir ikke sint, bare veldig veldig skuffa!

Omlastningsterminalen på Hamar er en eneste stor vits!

Har motatt div fra utlandet som har kommet inn til Norge raskere enn dem klarer og ekspedere det videre derfra. #angryface#

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de skal være så treige. Oslo klarer jo dette uten problemer, og antar at de har 10 ganger så mange pakker om dagen. Ikke jobber de på lørdager heller med pakkesortering... tragisk!

Skrevet

Steinkjer snart! :) Pakkene som kommer til Hamar på onsdag er sjelden i Elverum før MANDAG. Det er dåårlig.

Skrevet

Posten innenlands er en forferdelig treig ordning!!!! Den skal jo innom 40 plasser først.. Om jeg skal sende et brev til Kristiansund, så går d via MOLDE, og så tilbake til KR.. Ergo, en dag ekstra bare på tull, siden den må tilbake samme vei som den kom.. Potetnorge

Skrevet
Steinkjer snart! :) Pakkene som kommer til Hamar på onsdag er sjelden i Elverum før MANDAG. Det er dåårlig.

Det er jo ennå værre... jeg har begynt å bruke tollpost når jeg kan, og hjem-på-døren er verdt de ekstra 30kr. Får hvertfall pakken i tide som regel da. Tydeligvis de flinkeste som har hjem-på-døren, mens inkompetente har normal postgang ansvaret! :applause:

Skrevet

Arbeidsledermøtet tok jo av som vanlig :)

Vanskelig å holde seg alvorlig når en av kara driver setter opp julenissepynten i doggystyle og lignende mens avdelingsleder sitter der blodseriøs og bare rister på hodet :)

Skrevet
Steinkjer snart! :)

Hvor er du på vei hen Mads? :) Skal du kjøre helt til elverum?

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Skrevet
lj18456 er regnr på bimmern hans, står i tråden ;)

selvfølgelig, burde jeg jo tenkt meg #-o

Kan du sjekke for meg og? Hvor mye jeg trenger og hva slags type olje (må ikke være forskjell i sommer- og vinterolja? Den står inne i varm garasje 90% av tiden, kun en liten kosekjøretur til butikken av og til)... :)

Reg. nummer: KT43428

PS. Fytti, som jeg hater "Sent from Taptalk" som signatur på innleggene...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...