m-alpin Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Noen som ser på Gullunger på TV Norge nå? Skikkelig ekle bøg gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 For et program Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Heia Nårje! Dokumentar om Lego 22.30 på National Geo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Heia Nårje!Dokumentar om Lego 22.30 på National Geo. Kveldens høydepunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Heia Nårje!Dokumentar om Lego 22.30 på National Geo. Kveldens høydepunkt Rekker ikke se det nå, vaskemaskin som streiker. Takk for oppfinnelsen "tuner m/opptak". Programmet blir tatt opp, ser det ved en senere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Kald øl har sjeldent smakt så godt som nå Akkurat ferdig på en 16 timers arbeidsdag, og vet at det er i underkant av 8 tmar til jeg skal på jobb igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Vårmønstringen på Valle Hovin er 30. april. Dette er nå bekreftet av Valle Hovin. Samme dag som 02-treffet, men 02-gjengen kjører kolonne fra sitt treff tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alarmero Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 jepp valle hovin 30/4 litt synd det ligger på samme dag. får håpe det kolonne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hehe, hu "Martine" er fra Nesodden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alarmero Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 oj:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hei! Kan det være farlig å kjøre med luft i kjølesystemet? Under disse forutsetningene: 1) Motoren blir varm som normalt, ikke for varm og ikke kald. 2) Temparaturen er stabil. Sliter fortsatt med mitt mystiske kjølevæskelekkasjeproblem. Da gradestokken kryper under -10 så lekker bilen som en sil... Skal på verksted for 3. gang nå, håper det er kaldt da den skal inn. Grunnen til at jeg lurer på om jeg har luft i systemet er derfor ganske naturlig fordi jeg har måttet etterfylle kjølevæske titt og ofte, og nå har jeg en morsom surkle/boblelyd når bilen går. Antar derfor at det er luft i systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hei! Kan det være farlig å kjøre med luft i kjølesystemet? Under disse forutsetningene: 1) Motoren blir varm som normalt, ikke for varm og ikke kald. 2) Temparaturen er stabil. Sliter fortsatt med mitt mystiske kjølevæskelekkasjeproblem. Da gradestokken kryper under -10 så lekker bilen som en sil... Skal på verksted for 3. gang nå, håper det er kaldt da den skal inn. Grunnen til at jeg lurer på om jeg har luft i systemet er derfor ganske naturlig fordi jeg har måttet etterfylle kjølevæske titt og ofte, og nå har jeg en morsom surkle/boblelyd når bilen går. Antar derfor at det er luft i systemet. Kan være lungebetennelse... Oppsøk lege. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Har bestilt time hos legen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 ":36e5n3nc]Vårmønstringen på Valle Hovin er 30. april.Dette er nå bekreftet av Valle Hovin. Samme dag som 02-treffet, men 02-gjengen kjører kolonne fra sitt treff tror jeg. Hvert år times alle vårmønstringer i alle regioner til å være mens jeg er ombord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hva faen, hvor er 02-treffet da? Står ubekreftet i terminlista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg