Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Heia Nårje!

Dokumentar om Lego 22.30 på National Geo. :)

Kveldens høydepunkt 8)

Rekker ikke se det nå, vaskemaskin som streiker. Takk for oppfinnelsen "tuner m/opptak". Programmet blir tatt opp, ser det ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan det være farlig å kjøre med luft i kjølesystemet?

Under disse forutsetningene:

1) Motoren blir varm som normalt, ikke for varm og ikke kald.

2) Temparaturen er stabil.

Sliter fortsatt med mitt mystiske kjølevæskelekkasjeproblem. Da gradestokken kryper under -10 så lekker bilen som en sil... Skal på verksted for 3. gang nå, håper det er kaldt da den skal inn.

Grunnen til at jeg lurer på om jeg har luft i systemet er derfor ganske naturlig fordi jeg har måttet etterfylle kjølevæske titt og ofte, og nå har jeg en morsom surkle/boblelyd når bilen går. Antar derfor at det er luft i systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan det være farlig å kjøre med luft i kjølesystemet?

Under disse forutsetningene:

1) Motoren blir varm som normalt, ikke for varm og ikke kald.

2) Temparaturen er stabil.

Sliter fortsatt med mitt mystiske kjølevæskelekkasjeproblem. Da gradestokken kryper under -10 så lekker bilen som en sil... Skal på verksted for 3. gang nå, håper det er kaldt da den skal inn.

Grunnen til at jeg lurer på om jeg har luft i systemet er derfor ganske naturlig fordi jeg har måttet etterfylle kjølevæske titt og ofte, og nå har jeg en morsom surkle/boblelyd når bilen går. Antar derfor at det er luft i systemet.

Kan være lungebetennelse... Oppsøk lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":36e5n3nc]Vårmønstringen på Valle Hovin er 30. april.

Dette er nå bekreftet av Valle Hovin. Samme dag som 02-treffet, men 02-gjengen kjører kolonne fra sitt treff tror jeg.

Hvert år times alle vårmønstringer i alle regioner til å være mens jeg er ombord.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...