Jordfræsar Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Ja hadde 5,1 i promille når jeg ble stoppa... eller stoppa egentlig meg selv ved og kjøre gjennom 2 eneboliger for så og stoppe inni kjøleskapet på en sy butikk.... menmen, fort gjort når man er fin i farta Du er vel nærmere død med den promilla Rene Jesus du!
Janthomas Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Ja hadde 5,1 i promille når jeg ble stoppa... eller stoppa egentlig meg selv ved og kjøre gjennom 2 eneboliger for så og stoppe inni kjøleskapet på en sy butikk.... menmen, fort gjort når man er fin i farta HAHA! You sir, just made my day!
BimmerE46 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Ja hadde 5,1 i promille når jeg ble stoppa... eller stoppa egentlig meg selv ved og kjøre gjennom 2 eneboliger for så og stoppe inni kjøleskapet på en sy butikk.... menmen, fort gjort når man er fin i farta 5.1 i promille??? hva er du laget av? Over 3 i promille er dødelig, og du mestrer å kjøre bil gjennom "hus og kjøleskap"???
Kjexx Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Finn den reportasjen a Zibizibi. Høy promille betyr jo at han drikker ofte og mye alkohol. Vet jo alt om det. hehe.
Janthomas Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 2 i promille så ligger jeg og klamrer meg til gulvet!
liffi Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Kupp !! Må si figuren har gått inn for å skrive en utfyllende annonse http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=32406002
Kjexx Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Jeg har nok godt over 3 i promille selv når gutta setter i gang.. Sist drakk jeg en helflaske braastad selv fra kl 19 til 24.. Men da var det kvelden rundt 0130 da. Fyllesyk i en uke var jeg og..
Zibiri Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Ja hadde 5,1 i promille når jeg ble stoppa... eller stoppa egentlig meg selv ved og kjøre gjennom 2 eneboliger for så og stoppe inni kjøleskapet på en sy butikk.... menmen, fort gjort når man er fin i farta 5.1 i promille??? hva er du laget av? Over 3 i promille er dødelig, og du mestrer å kjøre bil gjennom "hus og kjøleskap"??? Ja det er hvertfall hva politiet forklarte meg når jeg våknet opp på cella 2 dager senere med værste hodepinen... di sa jeg var en jævla idiotisk galing og at det var hell i uhellet at jeg overlevde villeferden... hadde vistnok hatt 310kmt forbi laseren og di påsto jeg hadde bli så forskrekket at jeg hadde svingt av veien og gjennom den første eneboligen, hvor ferden gikk opp trappa til 2 etage og ut kjellervinduet på loftet for og fly videre og lande tvers igjennom neste bolig før jeg tilslutt tok en 360/nosegrab med bilen i lufta og landa inni den sy butikken... Så ja.. det gikk vell litt villt for seg, pleier og miste hukomelsen etter sånn 1,8 i promille så 5,1 er vell kanskje modig ja Skal finne reportasja til deg Kjexx bra vent litt
BimmerE46 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Ja hadde 5,1 i promille når jeg ble stoppa... eller stoppa egentlig meg selv ved og kjøre gjennom 2 eneboliger for så og stoppe inni kjøleskapet på en sy butikk.... menmen, fort gjort når man er fin i farta 5.1 i promille??? hva er du laget av? Over 3 i promille er dødelig, og du mestrer å kjøre bil gjennom "hus og kjøleskap"??? Ja det er hvertfall hva politiet forklarte meg når jeg våknet opp på cella 2 dager senere med værste hodepinen... di sa jeg var en jævla idiotisk galing og at det var hell i uhellet at jeg overlevde villeferden... hadde vistnok hatt 310kmt forbi laseren og di påsto jeg hadde bli så forskrekket at jeg hadde svingt av veien og gjennom den første eneboligen, hvor ferden gikk opp trappa til 2 etage og ut kjellervinduet på loftet for og fly videre og lande tvers igjennom neste bolig før jeg tilslutt tok en 360/nosegrab med bilen i lufta og landa inni den sy butikken... Så ja.. det gikk vell litt villt for seg, pleier og miste hukomelsen etter sånn 1,8 i promille så 5,1 er vell kanskje modig ja Skal finne reportasja til deg Kjexx bra vent litt Er det jeg som ikke har skjønt at du kødder eller er du seriøs, og tror på dine egne fantasier. Om ingen av delene stemmer, så må du slutte å røyke det du har røyket til nå, for det fucker opp huet ditt big time. Mulig jeg ikke har lest nøye nok til å skjønne at du kødder Men sånn seriøst, om du vi bli sett opp til, eller trenger oppmerksomhet eller vil brife med hvor fort du har kjørt osv, da må du jo ikke overdrive så jævlig da, (5,1 i promille, og 310 km/t, kjørt opp i 2etg osv) hehe, kunne jo funnet på noe som gikk ann å tro på da. Men men, som sagt før til deg. GOD BEDRING, det går nok over en dag.
Kjexx Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Skjønner ikke helt jeg heller.. Høres ut som bullZheize for meg.
Zibiri Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 ...Regner med dere er ferdig med og være useriøse her? Prøver faktisk og være seriøs og åpne meg her så bare sier dere jeg tuller?... Den som sier noen tuller er en tuller selv!
Anbefalte innlegg