Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gud, gi meg styrke...

hehe

tittet gjennom tråden på bilen din, må si gratulerer med fin bil :)

Sjedent pen den der ja. Mulig å vite hva du ga for den?

Skrevet

Hahaha, fy faen, du er forumets største idiot og tulling... Trodde du hadde skjerpet deg litt, men NEIDA!!! Du hadde vært DØ med 5,1 i promille, så du vet det. Den spinkle lille kroppen din tåler ikke det, INGEN tåler det.

Skrevet

Er trossalt tulletråden, så og rope trololol må man få lov til en gang i bland... Kjexx sin skyld siden han spurte så mye :P

Men helt ærlig så dreide det seg bare om en mindre for fort kjøring ;)

God natt!

Skrevet

Ok. :) Var jo bare det jeg lurte på. Greit å si det med en gang da, istedet for å dra det langt ut på viddene. hehe. Gøtt å få igjen lappen vel? :)

Skrevet
Gud, gi meg styrke...

hehe

tittet gjennom tråden på bilen din, må si gratulerer med fin bil :)

Sjedent pen den der ja. Mulig å vite hva du ga for den?

Tusen takk :) Fikk den til 20' u/ EU og småtteri, men kort vei til å bli blant Norges fineste :)

Skrevet
Ok. :) Var jo bare det jeg lurte på. Greit å si det med en gang da, istedet for å dra det langt ut på viddene. hehe. Gøtt å få igjen lappen vel? :)

Heh jæu :P

Ja det blir deilig, men er lenge igjen, har bare gått 7 av 16 måneder til lørdag så er jo ikke halveis engang.

Menmen går greit nok, billig som pokker og ta buss og har nok av folk og sitte på om det trengs så klarer meg veldig bra frem til oktober :wink:

Skrevet

Mindre for fort kjøring? Vel, Zibri du hadde 100 i 50 sone. Du fikk 16 mnd på lappen? Må du sone også?

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Skrevet

Til deg som en gang prøver deg på datteren min........... -------------------------------------------------------------------------------- - Du skal ikke så mye som tenke på å berøre min datter mens jeg er i nærheten. Du kan godt se på henne, men hold blikket festet godt ovenfor halsen hennes. -Dersom du har problemer med å holde blikket så høyt, eller du har problemer med å holde hendene dine i sjakk, skal jeg egenhendig fjerne de sistnevnte kroppsdelene fra deg. - Dersom du først kommer kjørende opp innkjørselen min og fløyter bør du komme i embets medfør, d.v.s. at du for eksempel skal levere en pakke. For en ting er sikkert: Kommer du først hit, skal du levere noe, ikke hente noe (noen)! - Jeg er fullstendig klar over dagens mote der unge gutter på din alder går i vide og for store bukser som ser ut som om dere har gjort dere ut i dem. Dette er et faktum jeg bare må leve med. Men jeg skal love deg en ting: Dersom du kommer til vårt hus i slike alt for store bukser ønsker jeg selvsagt å forsikre meg om at du beholder disse buksene på hele tiden under møtet med min datter. En bukse som er flere nummer for stor faller lett ned, og ting kan da utvikle seg mellom deg om mitt avkom. Derfor vil jeg således benytte min nyinnkjøpte, elektriske stiftemaskin og stifte buksene fast på deg. - Du mener sikkert av vi to bør bli bedre kjent med hverandre og at vi bør diskutere "felles" interesser slik som sport, politikk og lignende. Tro om igjen! Den absolutt eneste informasjonen jeg ønsker fra deg er en indikasjon på når jeg kan forvente at min datter er tilbake igjen. Og det eneste svaret jeg vil høre er ordet "tidlig". - Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at du er en populær fyr med mange damer som er interessert i deg. Dette er OK for meg så lenge det er OK for min datter. Dersom du, mot formoding, skulle få lov til å gå ut med min datter, skal du fortsette å gå ut med henne helt til hun bestemmer noe annet. Gjør du det slutt, og hun begynner å gråte, skal jeg uten nevneverdige problemer få deg til å gjøre det samme. - Dersom du, nok en gang mot formoding, plutselig skulle befinne deg i entreen, ventende på min datter, stå ikke der å se dum ut, men finn på noe fornuftig å gjøre. Min datter er oppe på sitt rom og legger på en svak makeup. Dette er en nødvendig prosess for unge kvinner. Og siden denne prosessen kan ta lengre tid enn det tar å male Slottet, foreslår jeg at du benytter ventetiden til for eksempel å vaske og polere bilen min. Kanskje den også trenger til et oljeskift? - Følgende steder er ikke egnet for et sosialt samvær med min datter: a) Steder der det er senger, sofaer eller annet som er mykere enn en kjøkkenstol. B) Steder der det ikke er noen foreldre, politifolk eller nonner til stede. c) Steder der det er mørkt (kinosaler i særdeleshet.) d) Steder der det foregår dansing. e) Steder der temperaturen aspirerer til å gå lettkledd. - Lyv aldri for meg. I dine øyne ser jeg muligens ut som en halvgammel, overvektig, halvskallet tulling. Men du skal vite at når temaet er min datter, er jeg den allvitende, ubarmhjertige guden i ditt univers. Når jeg så spør deg hvor du skal, og med hvem, har du en eneste sjanse til å fortelle meg sannheten - hele sannheten og bare sannheten. Jeg har hagle, en spade i garasjen og 11 mål tomt bak huset, så utfordre ikke skjebnen. - Vær redd. Vær alltid kjemperedd. Det skal nemlig uhyre lite til for at jeg forveksler lyden av motorsykkelen din med lyden av en motorisert rickshaw i Vietnam. Når det gamle posttraumatiske stresssyndromet mitt setter inn, sier de små stemmene i hodet mitt at jeg skal ta frem våpnene mine og pusse dem mens jeg venter på at du skal bringe min datter hjem etter samværet. Når du så kommer kjørende inn oppkjørselen, hold begge hendene godt synlig på rattet, rop ut passordet, og si med høy og tydelig stemme at nå har du brakt min datter trygt hjem igjen. Du behøver ikke å sette sykkelen fra deg og komme opp til huset. Bare snu og kjør din vei. Det kamuflasjefargede fjeset du ser i kjøkkenvinduet tilhører meg...

Skrevet

Fettern min fant ut at han skulle ut å kjøre med over 3 i promille, det gikk ikke så bra! Egentlig så var det utrolig at han klarte å kjøre de 6 km fra huset sitt til sentrum, ta noen runder der og så kræsje på vei tilbake!

Så nå skylde han ett stykk 2010 mod Golf til 260 000,- til leasingselskapet, erstattning til to jenter han hadde med på noen titalls tusen, bøter og en liten samfunnstraff! Jo også stakkarne i MB W202en han torpederte, der har han også en liten oppreisning :roll:

Men sånn går det nå man er ung og så glad i flaska at russetiden er noe man bare husker fra bilder. Eller når man i en alder av 15 vraker faren til en kompis sin nye V70 i fylla etter å ha blitt inspirert av bilkjøring på Playstation! Men han er nå en gøyal kar og en veldig god kamerat av meg selv om :)

Skrevet
Mindre for fort kjøring? Vel, Zibri du hadde 100 i 50 sone. Du fikk 16 mnd på lappen? Må du sone også?

Jeg har hatt 180 i 60 sone. Godt det er lenge siden og mer fornuft har grodd seg til oppe i bollen.. :)

Skrevet

Jeg har hatt 180 i 60 sone. Godt det er lenge siden og mer fornuft har grodd seg til oppe i bollen.. :)

Jeg har hatt det samme med snøscooter på vei.. og det er IKKE kødd :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...