flonoen Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Tror de fleste inne her spøker om at de har promillekjørt, og godt er det. Er vel ikke helt heldig å holde 100 i 50-sone heller, men jeg vet så inderlig godt om mye veier rundtomkring nært og fjernt som er helt latterlig skiltet. Ikke at 50-soner skulle vert 90, men mye 50 kunne vert 70, 60 kunne vert 80 osb. Fra 70 til 100 er det ikke mange sekundene med en halvgrei bil.
noekult Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 selvfølgelig.. Hvis ikke hadde alt av styrejern vært borte på den turen Pluss at plastsleidene dine hadde smeltet Haha, Det er sant.. Ikke det at de har så godt av og kjøre på vei uansett Det promille innlegget mitt var ikke ment veldig seriøst, jeg begynner og bli gammel På kanten forbikjøringer kan være og er som regel veldig farlig noekult.. Du har fortsatt en treig 518 Hey, ikke diss superbilen min a
Azeton Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Ikke sant, en annen gang i påsken skulle jeg rekke butikken for å kjøpe øl da jeg plutselig ser en sl500 som virket kjent som nærmet seg enden av en strekning. Jeg husket denne fra tidligere en gang hvor han kjørte forbi meg og en kamerat som var ute å prøvde en chip i 4x4 turbo vektra`n hans.. Denne gangen er det min tur tenkte jeg, gira ned og flesket til med min 1,8 golf 3. Kjørte forbi han så det skrek etter. Hadde sikkert 70 kmt mer en han. Haha gamle svettpung i slPenisforlenger tenkte jeg. Parkerte på utsiden av butikken, gikk inn og kjøpte øl. På utsiden av butikken ved bilen min stod krølla som jeg kjørte forbi, han skulle gi meg juling osv fordi jeg kjørte forbi han. Måtte omtrent dytte han vekk for å komme meg inn i bilen. Vet ikke hva som gikk av han jeg men han tålte ikke å bli forbikjørt av en sliten golf hvertfall. Jeg og en kompis hadde vært på polet en tur, så var vi på vei tilbake til bygda. Kjørte pappa sin mondeo så vi fant ut at vi skulle teste hva den klarte. Vi møtte faktisk purken i en sving. Jeg hadde rundt 180km/t kompiser min sier at nå må du bare holde farta. Da hadde vi fortsatt 5km igjen til bygda.. var faktisk aldri under 180 før jeg kom inn i 50 sona til selve bygda. Parkerte på samvirke plassen og gikk ut for og ta med en røyk. Politibilen kom bort til plassen. mannen gikk ut. Tro det eller ei.. men mannen som kjørte politibilen var han som kjente meg Kjefta så spyttet sto og forklarte at jeg ikke sparte mer enn 5min på og kjøre fort..
Kjexx Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Om du har hatt 180 kmt timen over 5 kilometer håper jeg det var omtrent rett fram hele veien.. 180 kmt er fort og det er ikke lett å kjøre om det var en orginal mondeo med orginale bremser..
knut_olestad Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Jeg hadde gleden av å hente bilen til lensmannen på Dombås for service, mondeo v6, toppa 230 den gitt
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 ...Du irriterer deg jo over min irritasjon... Så.. Hva gjør deg bedre? Den får du gnage litt på.. Jeg er vel gammeldags, men når jeg var ung var det uhøflig at mase 4-5 ganger på 2-3 sider i feil forum.. Dog er jeg selvfølgelig en mann for min hatt så mener det store flertall at jeg har ødelagt ro og fred skal jeg selvfølgelig ta dette til etteretning! Jeg må forøvrig tillegge at det virkelig ikke er lett at finne en bensinlekkasje over internettet. Jeg håber at fremtiden bringer en device for feilsøking via dette fantastiske virrvarret av bokstaver, bilder og video. Tuddelu! Neida, jeg irriterte meg ikke over hverken deg eller "Spammern"! Men jeg bare reagerte på ditt svar mot vedkommende. Du har heller ikke ødelagt ro og fred, iallfall ikke det jeg ser Så ille har jeg aldri vært, men jeg har noen fryktelig dumme forbikjøringer på samvittigheten.. Ikke mye tålmodighet å spore når en er 19 år, kjører et supertregt vrak og irriterer seg grenseløst over nederlandske bobilturister på svingete fjellveier der man helst vil ha veien for seg selv... Huff! Jeg har vel hatt to eller tre stygge forbikjøringer som jeg husker den dag i dag, ett under at det gikk bra! Husker jeg lånte mine foreldres den gang nye E60, raste bortover ei strekkning i innlandet med horn i panna! Statser til og drar forbi en bil og får hjulet på utsiden av asfaltkanten, plaffer ned en 3-4 brøytestikker med speilet og som ett under klarer jeg å få 245ene opp på veien igjen! Min tid var ennå ikke kommet tydligvis! Husker vi dro til Sverige med to uker gammel lapp, jeg tynte Passaten min det den var god for nedover svenske motorveier på heller tvilsomme helårsdekk! Var stadig oppe i godt over 200 km/t, herre jesus at det gikk bra! Er fortsatt gøy med fart og spenning, men jeg gidder liksom ikke lengre! På motorveien setter jeg cruisecontrollen på 120 km/t, lener meg tilbake og slapper av! Sjelden jeg lar meg terge opp til f eks kappkjøring, men det har skjedd naturligvis Kjører vi flere kamerater i følge kan det bli litt små konkurranser da, men under kontrolerte former
Robkill Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Setter cruisen på 110 jeg da, koser meg med det! Sikkert såpass feilmargin at jeg ikke bryter fartsgrensa nedover uansett
Azeton Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Om du har hatt 180 kmt timen over 5 kilometer håper jeg det var omtrent rett fram hele veien.. 180 kmt er fort og det er ikke lett å kjøre om det var en orginal mondeo med orginale bremser.. Det var svinger, men forholsvis rett kan man si. finnmarksveier kjørte med pedalen i bunn og hodet lagt igjen et annet sted.
Kjexx Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Hehe. Jeg bor ett stykke på landet. Tenkte jeg skulle få tak i meg en gocart. Er jo asfalt her..
Azeton Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 ...Du irriterer deg jo over min irritasjon... Så.. Hva gjør deg bedre? Den får du gnage litt på.. Jeg er vel gammeldags, men når jeg var ung var det uhøflig at mase 4-5 ganger på 2-3 sider i feil forum.. Dog er jeg selvfølgelig en mann for min hatt så mener det store flertall at jeg har ødelagt ro og fred skal jeg selvfølgelig ta dette til etteretning! Jeg må forøvrig tillegge at det virkelig ikke er lett at finne en bensinlekkasje over internettet. Jeg håber at fremtiden bringer en device for feilsøking via dette fantastiske virrvarret av bokstaver, bilder og video. Tuddelu! Neida, jeg irriterte meg ikke over hverken deg eller "Spammern"! Men jeg bare reagerte på ditt svar mot vedkommende. Du har heller ikke ødelagt ro og fred, iallfall ikke det jeg ser Så ille har jeg aldri vært, men jeg har noen fryktelig dumme forbikjøringer på samvittigheten.. Ikke mye tålmodighet å spore når en er 19 år, kjører et supertregt vrak og irriterer seg grenseløst over nederlandske bobilturister på svingete fjellveier der man helst vil ha veien for seg selv... Huff! Jeg har vel hatt to eller tre stygge forbikjøringer som jeg husker den dag i dag, ett under at det gikk bra! Husker jeg lånte mine foreldres den gang nye E60, raste bortover ei strekkning i innlandet med horn i panna! Statser til og drar forbi en bil og får hjulet på utsiden av asfaltkanten, plaffer ned en 3-4 brøytestikker med speilet og som ett under klarer jeg å få 245ene opp på veien igjen! Min tid var ennå ikke kommet tydligvis! Husker vi dro til Sverige med to uker gammel lapp, jeg tynte Passaten min det den var god for nedover svenske motorveier på heller tvilsomme helårsdekk! Var stadig oppe i godt over 200 km/t, herre jesus at det gikk bra! Er fortsatt gøy med fart og spenning, men jeg gidder liksom ikke lengre! På motorveien setter jeg cruisecontrollen på 120 km/t, lener meg tilbake og slapper av! Sjelden jeg lar meg terge opp til f eks kappkjøring, men det har skjedd naturligvis Kjører vi flere kamerater i følge kan det bli litt små konkurranser da, men under kontrolerte former Har kjørt med flere folk etter bmwccn treff.. Må bare si at det kan gå hett for seg
noekult Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Har sett noen turbo-E30er til og fra BMWCCN-treff som ligger sideveis i større fart enn det jeg hadde turt med en roadster
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Har kjørt med flere folk etter bmwccn treff.. Må bare si at det kan gå hett for seg Hehe! Det kan jeg tenke meg Husker jeg skulle kjøre en kompis til Larvik for å hente seg Golf 4 GTI! På forhånd så avtalte vi " Ingen kappkjøring på veien hjem" Men så er det bare det at nå man kjører ut fra Larvik i rettning sørover så kommer man rett ut i ett forbikjørings felt Derifra og hjem til Arendal var det full spiker GTIen dro i fra i svingene men den klarte fanken meg ikke å holde den daffe tunge E39en min bak seg på slettene
Anbefalte innlegg