Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du må høre med de i chatten der på dagen, de har ikke alle delene på nett. Idiotisk.

Hva mener du? De har massevis av deler, men ikke alt ligger på nett? Eller er det her en dårlig spøk?

Skrevet

Finner bare rullegardiner til E90 sofa.. Jo Azeton, tror det er en sprekk i cylinderveggen.. Har kjøpt en annen motor.. Satse på at den er bedre..

Skrevet
Du må høre med de i chatten der på dagen, de har ikke alle delene på nett. Idiotisk.

Hva mener du? De har massevis av deler, men ikke alt ligger på nett? Eller er det her en dårlig spøk?

Spøker ikke jeg. Lettere å spørre på chatten etter den delen du leter etter en å finne den selv på den jævla sia dems da for faen..

Skrevet

Okei.. Da får jeg bare søke rundt og høre med dem senere. :) Regner ikke med at E90 gardina kan funke? Det jeg gruer meg til, er isåfall å legge opp den dritten. Haha

Skrevet

Information:

- Perfekt pasform

- Skåner børnene mod den skarpe sol.

- Originalt BMW udstyr.

--------------------------------------------------------------------------------

Bagerste sideruder -Sæt til begge sider- www13501 NOK 784,00 / NOK 980,001 Kjøp stk.

Til følgende modeller:

Alle Coupe (E92) modeller

--------------------------------------------------------------------------------

Rullegardin, Bagrude www13502 NOK 916,00 / NOK 1.145,001 Kjøp stk.

Til følgende modeller:

Alle Coupe (E92) modeller

1 = Pris inkl. 25% mva.

Er det dette du leter etter?

Skrevet

Se der ja. Tusen takk! Men, etter en del søking på google, og innom E90post.com osv, så ser jeg flere har problemer med dem.

Kanskje man heller likegodt kan sote alle ruter, istedet for å kjøpe det der, til den prisen, som bare skygger litt av bakruta..

Men igjen så syntes jeg det er så stil over den der :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...