Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hvorfor gammal BMW-eierskap er dritgøy?

Kjører mot et kryss der det er rødt. Havner bak en rød 318is E30 coupé med Scmiedmann skiltplater. Ser at han ser meg i bakspeilet sitt. Han gasser på, jeg klarer seff ikke henge med engang. Ved neste lyskryss kunne han kjørt forbi på oransj, men han venter på meg. Veien deler seg og jeg havner ved han. Passasjeren hans ser på meg og gliser, jeg smiler tilbake. Vi ruller, jeg kjører av til høyre og vinker ha det bra og det samme gjør han andre. Made my day :)

Skrevet
Tror skitt teorien stemmer, fant et annet bilde av samme fangeren.

rhu912qh91a4d8lkdjmx.jpg

er ikke m3 den der

Edit: etter en nærmere titt så ja er m3 :P

Skrevet
Vet du hvorfor gammal BMW-eierskap er dritgøy?

Kjører mot et kryss der det er rødt. Havner bak en rød 318is E30 coupé med Scmiedmann skiltplater. Ser at han ser meg i bakspeilet sitt. Han gasser på, jeg klarer seff ikke henge med engang. Ved neste lyskryss kunne han kjørt forbi på oransj, men han venter på meg. Veien deler seg og jeg havner ved han. Passasjeren hans ser på meg og gliser, jeg smiler tilbake. Vi ruller, jeg kjører av til høyre og vinker ha det bra og det samme gjør han andre. Made my day :)

Man får en sånn spesiell kontakt liksom. Det er så fett :twisted:

Skrevet

Hehe, gamle bimmere legger merke til hverandre i trafikken. Det er en E36 Coupe som jeg møter ofte når jeg kjører til og fra jobb. Vi har brått begynt å hilse på hverandre når vi passerer. Haha :P

Skrevet

Ja! Jeg har hatt E39 eiere som har flasha med lysa, E60er med stor motor og 1-serie cab der eiern smilte, gamlinger på busstasjoner som gliser og nikker tilbake og mye, mye mer i løpet av bare 3 mnd... T.o.m. merka at enkelte E36-eiere (gjerne coupéer) også legger merke til bilen. En entusiast kjenner fort igjen en annen!

Shiiiiiit, må ta vare på denne bilen så lenge jeg kan...

Skrevet

Jeg kommer senere, jeg må kjøre et flyttelass i morgen før jeg drar opp til gardermoen. Alt er klart i hengeren. er bare og bære ut ;)

Driver og hører hvor tidlig hun klarer og stå opp. fint om jeg hadde fått tømt alt før 10. hun skal ha tingene på helsfyr :wink:

Skrevet
Hjemme fra shopping :) ble litt bedere lyd i stua!!

23vt0xjcps57zupuz2wu.jpg

Vet du hva den hvite skinna som er på veggen, fra TV'n og ned er til? Akkurat... Synes jeg ser en sort kabel.. :)

Bra anlegg forresten, har det samme selv. Kjøpte sånne små stativer til høyttalerene. Bra bass er det også, har ei hylle over TV'n som kjærringa har noe smånips på og her en kveld jeg dro på litt datt det faen meg en svær vase ned. Hadde flytta seg pga vibrasjonene fra sub'en. :-)

Skrevet
Ja! Jeg har hatt E39 eiere som har flasha med lysa, E60er med stor motor og 1-serie cab der eiern smilte, gamlinger på busstasjoner som gliser og nikker tilbake og mye, mye mer i løpet av bare 3 mnd... T.o.m. merka at enkelte E36-eiere (gjerne coupéer) også legger merke til bilen. En entusiast kjenner fort igjen en annen!

Shiiiiiit, må ta vare på denne bilen så lenge jeg kan...

Sånt er veldig artig og ikke minst koselig! Ser jeg strøkene eldre BMWer i trafikken så ender det jeg slenger på et forsiktig nikk, får som regel respons tilbake :)

Godt at du har snille planer for E28en din, disse må taes vare på! Hadde jeg hatt en sånn bil så tror jeg at jeg hadde blitt fryktelig glad i den, den har liksom sjarm og vekker "ta vare på" følelsen :)

Skrevet
Jeg kommer senere, jeg må kjøre et flyttelass i morgen før jeg drar opp til gardermoen. Alt er klart i hengeren. er bare og bære ut ;)

Aight ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...