noekult Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 To ting... 1) Har gjort min første "store" ting på bilen min Fjerna setet og monterte ny beltefester Tok faen meg en hel time... Noen av boltene var sykt harde å få løs, på den ene måtte jeg bruke hjulkryss Så mye krangling på liten plass + skruer som ikke ville sitte riktig i forhold til andre, men er nå ferdig og fornøyd! All respekt til alle dere som jobber på bila deres selv, for no jævla slit 2) Siste gang jeg leverer bilen til invending vask hos innvandrersjappene her i byen. Fra før har jeg sluttet å ta dekkskift der, enkelte av folka slenger felga rundt... I dag sprayet han ene vindusvasksprayen så mye inne i bilen at mye av driten havna på sidepanelene i stoff! Mtp på hvor få E28 det finnes nå i like bra stand (ergo vanskelig å finne erstatningsdeler av beige velourinteriør) så liker jeg ikke tanken! Jeg vet at den ikke er verdens dyreste og ei heller så spesiell at det gjør noe, men irriterer som F da jeg prøver å beholde den i best mulig stand... Så.. Hvor vaskere dere i Oslo bilen? Har lyst til å vaske utvendig selv også, sånn at jeg kan bruke egne produkter og lære meg lakkrens, polering osv.!
kvammis Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 To ting...1) Har gjort min første "store" ting på bilen min Fjerna setet og monterte ny beltefester Tok faen meg en hel time... Noen av boltene var sykt harde å få løs, på den ene måtte jeg bruke hjulkryss Så mye krangling på liten plass + skruer som ikke ville sitte riktig i forhold til andre, men er nå ferdig og fornøyd! All respekt til alle dere som jobber på bila deres selv, for no jævla slit Igår hadde jeg dashbord inn og ut en tur for å bytte tak airbag, ut og inn med frontrute og byttet taktrekk. monterte opp bilen innvendig etter bakskjerm/bakplatte bytte. Idag rettet og grunnet jeg kanalskjørter, bakfanger, lister og håndtak rundt hele bilen, lakk imorgen kanskje ? JA det er et jævla slit
316 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Heeerlig start på uka... Skal være på kurs fra mandag til fredag på Grorud i Oslo, så var det ikke noe ledig på Nyland hvor vi pleier å overnatte så jeg må ligge i Asker!!! På Oslo S skulle jeg ha meg litt mat før jeg tok toget videre, og da var det faen meg feil på bankkortet mitt... Virker ikke lenger, tydeligvis. Det er bare en måned gammelt!
M|Fjeld Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Heeerlig start på uka... Skal være på kurs fra mandag til fredag på Grorud i Oslo, så var det ikke noe ledig på Nyland hvor vi pleier å overnatte så jeg må ligge i Asker!!! På Oslo S skulle jeg ha meg litt mat før jeg tok toget videre, og da var det faen meg feil på bankkortet mitt... Virker ikke lenger, tydeligvis. Det er bare en måned gammelt! Hvordan kommer dere inn til byen? Kollektivtrafikken suger balle her på morran.. Fra meg tar det 2 timer(!) til Alnabru..
316 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Tar lokaltoget fra Asker til Grorud. Tar bortimot en time...
Zibiri Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Haha get used to it Busskortet mitt er fader i meg tomt så jeg må gå helt til byen i mårra...1 time til fots høhø -.-
M|Fjeld Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Har brukt det de siste 3 månedene, så for meg spiller det ingen rolle Kunne godt tenkt meg et slikt hus.. Genialt!
noekult Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=213389&p=2266416#p2266416 Hva er galt? Jeg forstod spørsmålet hans. Hvorfor er det ?
Anbefalte innlegg