Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
når tv skjermer blir standard i hjemmene rundt 70-100tommer, det blir fett det! :D synes ikke 42 og 50 er så stort lenger jeg....

*Er nok ikke så lenge til!

Den nye "standarden" per dags dato er faktisk 60" selv om jeg ikke helt skjønner det 8)

Skrevet

Kjøpte 42tommer til meg her om dagen da stua er ganske liten... Men den ser så liten ut...kona derimot mener den er "for stor" og passer ikke inn estetisk... haha :P

Skrevet
Kjøpte 42tommer til meg her om dagen da stua er ganske liten... Men den ser så liten ut...kona derimot mener den er "for stor" og passer ikke inn estetisk... haha :P

Hehe er ganske vanlig hos kvinnfolk trur jeg, dama ble ganske forfjamsa da 55" tven min kom på døra med tollpost og jeg hadde ikke sagt noe.

Hu trudde tven tok hele stua men etter en uke syntes hu tven var liten så er nok en vanesak ;)

Skrevet

det begynner med tv`en, også blir det mer, også er det bilen, og tilslutt deg:P

hahahahahaha :mrgreen: neidaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Skrevet

Hehe er ganske vanlig hos kvinnfolk trur jeg, dama ble ganske forfjamsa da 55" tven min kom på døra med tollpost og jeg hadde ikke sagt noe.

Hu trudde tven tok hele stua men etter en uke syntes hu tven var liten så er nok en vanesak ;)

Ble liv i heimen da min svigerfar gjorde noe tilsvarende, var bare klarert at de skulle ha ny TV for noen år siden da 47" ikke var veldig vanlig :lol:

Skrevet
Men du kunne kjøpt E30 M3 og begynt å trene? eller E46 M3 :lol:

Hjelper ikke nødvendigvis, dama syntes 3 serien min er stor, jeg trener ofte men hu vil at jeg skal bli større :lol:

Så er ikke alltid lett :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...